آخرین اخبار

15. دى 1402 - 17:13   |   کد مطلب: 27655
امام جمعه فامنین گفت: شکل‌گیری امت واحد و دارای وحدت با قدرت و موفق در دنیا در خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، حادثه تروریستی در کرمان بدست منافقین کور دل را محکوم خواند و یاد شهیدان را گرامیداشت و گفت: اگر امت واحده شکل بگیرد هم قوت و هم موفقیت‌های این امت بیشتر می‌شود.

امام جمعه فامنین گفت: یکی از تهدیدها و مشکلات و آسیب‌ها که باید خیلی مواظب باشیم که باعث زجر برخی خانواده‌ها می‌شود بدعت‌هایی است که در مراسم‌های عروسی وجود دارد که باید در مساجد شهر کارگروه‌هایی تشکیل و برای بدعت‌های موجود تصمیماتی گرفته شود.

وی افزود: خوشا به سعادت عزیزانی که در مسیر سعادت قدم برداشتند و شهدا با رعایت تقوا به فرض و رستگاری رسیدند علی‌الخصوص شهدای عزیزی که توسط عامل تکفیری به درجه شهادت نائل شدند.

علی غفاری تصریح کرد: آنچه لازم است بدانید تکفیری‌ها بدانند همانطور که سردار سلیمانی فرمودن ما ملت امام حسین هستیم و از مرگ هراسی نداریم اینها می‌خواهند با این حرکت‌ها ما را بترسانند باید بدانند ما روز شماری می‌کنیم برای شهادت و در مسیر ریشه کم کردن سگ کثیف آمریکا منطقه اسرائیل آماده فدا کردن جان خود می‌باشیم.

امام جمعه شهرستان فامنین اظهار داشت: چیزی که لازم است اشاره کنیم عاملان حادثه تروریستی دو عامل دارد اول مباشر و دوم اصلی عامل اول مباشر یعنی نیروی حاضر در محل اصلی حادثه، نکته‌ای که قائل توجه است عامل اصلی است که نباید از آن عامل باشیم.

وی با اشاره به عامل اصلی و ذاتی اسرائیل بیان داشت این حادثه‌ها استکبار جهانی و صهیونیستی است، افزود: رهبر عالی قدر در بیانی که به مغزهای مفسد و شرارت اشاره کردند عامل اصلی صهیونیست بوده و ضرب المثل دم خروس صهیونیست‌ها در بیاینه داعش به چشم می‌خورد.

وی گفت: متن بیاینه داعش برای خودش نبود اولاً هیچگاه داعش در بیانیه از عبارت ایران استفاده نکرده است، دوماً سابقه نداشته است تصویر عامل تروریستی به صورت محو شده و مات منتشر شود، سوماً بیانیه‌ای که صادر شد با تاخیر ۳۰ ساعته بود و داعش هیچ‌ موقع با این تاخیر بیانیه صادر نمی‌کرد و این اثبات می‌کند این بیانیه که صادر شده است را سرویس اطلاعاتی اسرائیل آماده و داعش مسئولیت انتشار را بر عهده گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری افزود: نشان‌دهنده این است که دست کثیف استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار وجود دارد و باید این‌ها بدانند انتقام به موقع، عاقلانه، هوشمندانه و سخت و ویرانگر خواهد بود.

وی با اشاره به کارهایی که در شهرستان در حال پیگیری و تحقق می‌باشد افزود: خبر نوید بخشی که در این تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنم در هفته گذشته در نشستی خصوصی با وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی درخواست‌های خوبی داشتیم و دستورهایی خوبی صادر شد و پیگیری‌های خوبی شکل گرفت و یکی از دستورات ایشان مشکل بدهی ستاد نماز جمعه به تأمین اجتماعی حل شد.

وی عنوان کرد: تلاش ما در شهرستان بر وحدت می‌باشد و ما باید در کنار هم برای حل مشکلات اقدام کنیم و در سایه وحدت مشکلات حل می‌شود و در یکسال اخیر که ما در خدمت مردم شهرستان بودیم کارهای خوبی شکل گرفته است، کاستی‌ها در شهرستان زیاد است و باید گره‌ها را باز کنیم.

وی اضافه کرد: در مجموعه ستاد نماز جمعه کارهای خوبی صورت گرفته از مجموعه کسبه و بازاریان و همه مردم تشکر می‌کنیم کارهای خوبی در عرصه تربیتی در شهرستان در حال شکل گیری می‌باشد و در حوزه علمیه اخلاص این عزیزان قابل تقدیر است. امسال حوزه‌های علمیه خواهران و برادران فامنین در سطح استان جزء برترین‌ها بوده است.

علی غفاری خاطرنشان کرد: در مورد دعوت وزیر محترم ارشاد اسلامی ماه‌ها تلاش شد و ایشان در شهرستان ما می تواند تاثیر گذار باشد و اعتبار خوبی برای مجتمع فرهنگی شهرستان اختصاص یافت و وزیر محترم صنعت و معدن در سفر به شهرستان که با برکت بود و در سالهای آینده برکات این سفر دیده خواهد شد.

امام جمعه فامنین افزود: یکی از برادران با اخلاص شهرستان اخیرا" ۲ میلیارد تومان از حق خودشان اهدا کردند برای شهرستان ۸۰۰ میلیون برای آموزش آموزش پرورش اهدا نمودند، مجموعه مسئولیت شهرستان و دست اندرکاران این کارها را انجام داده‌اند.

نکته بعد در بحث ساخت حسینیه برای مسجد اعظم شهرستان قدم‌هایی برداشته شده است و ۵۰۰ متر در ضلع شرقی که ۲۰ تن سیمان در این خصوص تأمین شده است و امیدواریم مردم شهرستان در این خصوص اقدام کنند و دستگیر ما باشند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار