آخرین اخبار

15. دى 1402 - 10:05   |   کد مطلب: 27654
علی اکبر وفایی فرمانده مرکز آموزشگاه قدس نیروی زمینی سپاه استان همدان در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدافع حرم پرورش یافته مکتب امام خمینی رحمت الله علیه است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه شرعی ماست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» علی اکبر وفایی در جمع مردم روستای شهید پرور فیض‌آباد گفت: شهید قاسم سلیمانی غریب به ۲۰ سال فرماندهی سپاه قدس را در خارج از کشور جهت امنيت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بعضی از کشورهای که در تصرف و اشغال کشورهای نژاد پرست مانند اسرائیل بود را نجات داد.

فرمانده مرکز آموزشگاه قدس نیروی زمینی سپاه همدان افزود:از زبان شهید همدانی شنیدم که غریب به ۸۰ درصد سوریه سقوط کرده بود طوری که در محله زینبیه با سلاح سبک به گنبد ملکوتی بانو زینب کبری سلام الله علیها تيراندازی می‌کردند.

وی تصریح کرد: حکومت داعش دست نشانده اسرائیل و آمریکا است، یک در این دنیای وانفسا در مقابل نیروهای داعش ایستاد و سوریه را مجدد به دامن مردم برگرداند و آن کسی نبود بجز رهبر فرزانه ما امام خامنه‌ای مدظله‌‌العالی، همین یک نفر ایستاد تا سوریه تجزیه نشود.

علی اکبر وفایی : قدم به قدم، کوچه به کوچه، خیایان به خيابان ۹۷ درصد از خاک اظهار داشت: سوریه در اختیار داعش بود، ولی حاج قاسم سلیمانی بود که این مدال پر افتخار را به گردن آویخت و پیروزی را رقم زد. استکبار جهانی تحمل حضور قدرتمندانه ایران و حاج قاسم سلیمانی را در منطقه نداشت.

فرمانده مرکز آموزشگاه قدس همدان بیان داشت: اشاره به شهادت سیدرضی موسوی در سوریه افزود: این عمل نشان از ضعف اسرائیل بوده و جرات اینکه در زمین رو در رو بجنگند را نداشتند.

وی عنوان کرد: با شهادت یک سردار، سردارانی دیگر و فرزندانی از این مرز بوم، قاسم سلیمانی دیگر خواهند بود که در آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تحویل خواهند دادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام که تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد بیان داشت: شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند.

شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای شهرستان لنگرود اظهار داشت: وعده حضور داعش در منطقه در کمتر از سه ماه دیگر بر چیده می‌شود، همه کارشناسان جنگ گفتند این وعده قابل تحقق نیست، این در حالی بود ۴۰ درصد عراق و ۶۰ در سوریه در اختیار داعش بود.

علی اکبر وفایی گفت: حاج قاسم باعث شد تا رئیس جمهور روسیه، در سوریه همرزم و همیار ایران باشد، این مکتب حاج قاسم است و برای فرزندانمان بازگو کنیم که چرا استکبار جهانی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد. امروز غریب به ۵۴ کشور از ایران تسلیحات نظامی میخرند و این همت جوانان ماست.

در بحث غزه ۱۵ مهرماه بغض فلسطین ترکید که حاصل آن شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل است، امروزه یک گروه کوچک به نام حماس در مقابل چهارمین ارتش قدرتمند دنیا استقامت کردند. غریب به سه ماه هست حماس ارتش اسرائیل را زمین‌گیر کرده و این از مکتب حاج قاسم و ثمره خون شهداست.

در پایان متذکر شد: وظیفه ما پشتیبانی از ولایت فقیه است، باید نکته به نکته متوجه بشیم، جهاد تبیین کنیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم، مردم در انتخابات شرکت کنند ، چون خواست رهبری است، وظیفه ما در کشور شرکت در انتخابات می‌باشد. ما باید قدر انقلاب و شهدا بدانیم، از فتنه ها جلوگیری کنیم، در صحنه این انقلاب ارزشمند حضور داشته باشیم.

انتهای خبر /ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار