آخرین اخبار

13. دى 1402 - 13:06   |   کد مطلب: 27651
همایش چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن کتابخانه شهید مطهری به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»
سید روح‌الله حسینی در همایش چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به موضوع جمعیت که بسیار جدی می‌باشد و اگر در این موضوع غفلت کنیم دچار بحرانی جوانی در جامعه می‌شویم، امروز وقت امر به معروف می‌باشد و همه باید وظیفه ذاتی خود بدانیم.

فرماندار فامنین بیان داشت: وقتی به گدشته رجوع می‌کنیم در گذشته هیج وعده و وعیدی وجود نداشت ولی فرزندآوری و نقش بزرگان در جامعه قابل ستایش بود.

وی با اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام گفت رزق و روزی دست خدا می‌باشد و دارای برکت است و اگر این اعتقاد را داشته باشیم خیلی از مشکلات حل می‌شود و انسان باید تمام قد و با تمام وجود به وعده خداوند ایمان داشته باشد.

وی افزود: انتظار داریم هر کس در هر جایگاهی که با مردم ارتباط دارد از تمام ابزار استفاده کند و موضوع فرزندآوری که مطالبه ولایت فقیه است را دنبال کنیم.

حسینی اظهار داشت: هر کس در هر جا می‌باشد به این موضوع ورود پیدا کند و فرزندآوری یک نوع جهاد می‌باشد.

فرماندار فامنین تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما ورود به عرصه تبیین می‌باشد و عده‌ای که خدمات ارزشمند این نظام را که رهبر اشاره نموده است را کتمان می‌کنند و منکر آنها می‌شوند.

سید روح‌الله حسینی گفت: در شهرستان کوچکی مانند فامنین این پویایی را مشاهده می‌کنیم و دولت با تمام توان علی رقم محدودیت‌ها شبانه روز در حال فعالیت می‌باشند و علاوه بر مشکلات، نقاط قوت هم داریم و باید مشکلات را یکی یکی از پیشرو رو برداریم.

وی متذکر شد: این انتخابات مهمترین رویداد سال ۱۴۰۲ در کشور ما می‌باشد و چهار راهبرد رهبر انقلاب که برای ما ترسیم کردند امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که همه ما مسئولین و تبلیغ می‌باشید.

وی در ادامه با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم کرمان اتمام حجت کردند و گفتند همه منادی انتخابات می‌باشند، بیان داشت: جهت حضور مردم در پای صندوق‌های رای با مشارکت حداکثری مجلس قوی تشکیل می‌شود و به موضوع انتخابات به دیده یک تکلیف و یک حق نگاه کنیم و دشمن چشم امیدش به این انتخابات و ضعیف بودن حضور مردم در پای صندوق های رای می‌باشد و اگر انتخابات باشکوه برگزار شود دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

در پايان با اشاره به زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها برای ما الگو می‌باشد، گفت: بانوی دو عالم الگوی شایسته است و سبک زندگی فرزندآوری، فرزند پروری، همسرداری ایشان برای ما الگو می‌باشد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار