آخرین اخبار

13. دى 1402 - 15:44   |   کد مطلب: 27650
رضا سهرابی گفت: اکثر راه‌های روستایی همدان، وضعیت مناسبی ندارد و ایمنی و روشنایی مناسبی ندارد و باریک هستند و از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم تا با اختصاص بودجه مناسب، این جاده‌ها را بهسازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی، رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باید از مسئولانی که کار می‌کنند و مردم از آن‌ها راضی هستند، تشکر کرد، گفت: فرماندار شهرستان فامنین سید روح‌الله حسینی و بخشدار مرکزی آقای ربانی ارشد از جمله این مسئولانند.

وی افزود: این دو عزیز از مدیران جهادی و فعال فامنین محسوب می‌شوند که مردم از آن‌ها بسیار راضی بوده و با حضور میدانی و سرکشی در روستاها، مشکلات مردم را رسیدگی می‌کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از این گفت‌وگو، اظهار داشت: کشاورزان استان همدان که محصول سیب‌زمینی کشت می‌کنند، به شدت متضرر شده‌اند و از پس هزینه‌های خود بر نمی‌آیند.

سهرابی ادامه داد: هزینه تمام شده یک کیلو سیب زمینی حدود ۹ هزار تومان است و این در حالی است که فعلا سیب‌زمینی‌ها، مشتری ندارد و اگر هم باشد، نهایتا کیلویی ۸ هزار تومان می‌خرد. از دولت و وزارت جهاد کشاورزی، تقاضا دارم، با خرید این سیب‌زمینی‌ها، به داد کشاورزان همدان برسد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در پایان از وضعیت راه‌های روستایی استان همدان و شهرستان فامنین گلایه کرد و خاطرنشان ساخت: در این زمینه با معاون وزیر راه و شهرسازی نامه‌نگاری شده است اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در پایان، تصریح کرد: اکثر راه‌های روستایی همدان، وضعیت مناسبی ندارد و ایمن نیستند، روشنایی مناسبی ندارد و باریک هستند و از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم تا با اختصاص بودجه مناسب، این جاده‌ها را بهسازی کند.

پایان پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار