آخرین اخبار

11. دى 1402 - 14:41   |   کد مطلب: 27643
سردار مظاهر مجیدی در دیدار از خانواده دو شهید والامقام، شهیدان سید عزیز و سید محسن مصطفوی گفت: پدران و مادران شهدا برکات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سردار مظاهر مجیدی با حضور در منزل برادران شهید سید عزیز و سید محسن مصطفوی تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه دانست و بر الگو گرفتن از سیره شهدا تاکید کرد.

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند، افزود: دعای خیر خانواده‌های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه و کشور راهگشاست.

سردار مجیدی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ ، یادآور شد ‌سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان در این عملیات بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و نقش تیپ انصارالحسین علیه‌السلام همدان در عملیات کربلای ۵ را ویژه و موثر توصیف کرد. شهید بسیجی سید عزیز مصطفوی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه شهادت نائل آمده است.

وی اظهار داشت: در دومين کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان بیش از ۴۰۰۰ خانواده شهید مورد بازدید و با اهدای مدال سرو تجلیل به عمل آمده است.

شایان ذکر است در این ديدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان، حسین خزایی مسئول بازرسی سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان، هادی ربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فامنین و علی گلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار