آخرین اخبار

7. دى 1402 - 19:51   |   کد مطلب: 27631
فرماندار فامنین گفت: فرهنگ مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر در جهان است و مردم جهان مقاومت را بهترین راه و فرهنگ برای مبارزه با استکبار جهانی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》سید روح‌الله حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی شهرستان فامنین افزود: فرهنگ مقاومت برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تاثیر انقلاب اسلامی بر تحولات جهان همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: مردم فلسطین امروز با الهام از فرهنگ مقاومت رژیم صهیونیستی و کشورهای طرفدار جنایتکار آن را در دنیا بی آبرو کرده ‌اند و مردم جهان می‌دانند حقوق بشر استکباری همه انسان‌ها را در بر نمی‌گیرد و مختص آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و بر مبنای آپارتاید و نژاد پرستی است.

فرماندار فامنین با تبریک و تسلیت شهادت سید رضی موسوی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با ترور سرداران عرصه مقاومت مانند حاج قاسم و سید رضی موسوی نمی توانند مقاومت مردم جهان در برابر زیاده خواهی استکبار را بی اثر کنند و خون شهدا به اقتدار مقاومت می‌افزاید.

حسینی خاطرنشان کرد: از ۹ تا ۱۵ دی ماه به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده است و برنامه های خوبی در این زمینه در شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر /ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار