آخرین اخبار

7. دى 1402 - 11:37   |   کد مطلب: 27630
امام جمعه فامنین گفت: مناسبت ۹ دی از روزهای عزیزی است که قدرت خدا نمایان شده، آنچه خیلی مهم است و از بصیرت ظاهری مهمتر است بصیرت باطنی است و لازمه بصیرت باطنی اولا" شناخت کافی نسبت به حقیقت داشتن، دوما" درک صحیح از امور داشتن است.

مسئولین شهرستان به مناسبت هفته بصیرت با امام جمعه محترم شهرستان فامنین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》حجت الاسلام و المسلمین غفاری فرمودند: آنچه خیلی مهم است و از بصیرت ظاهری مهمتر است بصیرت باطنی است و لازمه بصیرت باطنی اولا" شناخت کافی نسبت به حقیقت داشتن، دوما" درک صحیح از امور داشتن است.

امام جمعه شهرستان در ادامه فرموند:ریزش ها و رویش ها در بستر بحران های فکری و اعتقادی، اجتماعی و سیاسی بروز پیدا می کند افزود: در روزهای بحرانی و سخت در جامعه‌ای که فتنه جامعه را فراگرفته است، جوهره و باور انسان ها بروز و ظهور پیدا می کند.

وی در ادامه به برخی از عوامل بی بصیرتی در انسان ها در قرآن کریم و روایات اشاره کردند فرموند یکی از علت های بی بصیرتی دنیا خواهی انسان ها است، علت دیگر تبعیت از هوای نفس و فاصله گرفتن از ولی الهی است و یکی از مهمترین راهکار برای تقویت بصیرت گوش به فرمان ولی و تبعیت عملی از امر ولی الهی است.

وی عنوان کرد: یکی از راهکارهای امیدبخشی به مردم جامعه بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم است و تکریم ارباب رجوع و بر خورد کریمانه با مردم نکته مهمی است که همه ما مسئولین باید آن را رعایت کنیم.

در پایان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات افزود: به حول و قوه الهی امسال هم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای توطئه دشمنان انقلاب خنثی خواهد شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار