آخرین اخبار

7. دى 1402 - 8:25   |   کد مطلب: 27629
فرماندار فامنین در جلسه ابلاغ احکام هیأت بازرسی گفت: در انتخابات پیش روهمه باید با بصیرت و تحت فرمان ولایت اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، سید روح‌الله حسینی در جلسه ابلاغ احکام هیأت بازرسی واعطای احکام گفت: چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در انتخابات عبارتند از رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیرهای تعیین شده انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت حداکثری شکل خواهد گرفت.

فرماندار تصریح کرد: مجموعه هیأت بازرسی مجموعه‌ای خوب و با کیفیت بوده و نقش شما در هیات بازرسی نقش تأثیرگذاری است و آرای مردم حق‌الناس است و این حقی است که متولیان برگزاری انتخابات باید در این خصوص امانت را حفظ کنند.

وی ادامه داد: عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند و هر کس دلسوز این نظام و مردم است، هیچ وقت حرفی نمی زند که مشارکت مردم کم شود و این افراد باید بصیرت خود را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد:باید در رقابت دروغ نباشد و ابراز صادقانه عملکرد در رقابت باشد و تردید نداریم ملت با بصیرت ایران و مردم بصیر شهرستان در انتخابات پیشرو که تعیین کننده است یکبار دیگر با حضور و مشارکت خود دشمن را مأیوس و ناامید خواهند کرد و انتظار داریم با آگاهی به وظایف خود در عمل به آن بتوانیم در انتخابات سربلند باشیم.

در پایان احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان به ترتیب حمید رستمی رئیس کمیته، منصور خزایی و علی جعفری دیگر اعضا کمیته به آنها اعطا شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار