آخرین اخبار

6. دى 1402 - 13:26   |   کد مطلب: 27626
فرماندار فامنین گفت: باید طوری قدم برداریم که در آینده به عنوان یکی از شهرستان های پیشگام در نبود بی‌سواد باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》سید روح‌الله حسینی در شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان فامنین افزود: فعالیت های خوبی در حوزه سواد آموزی در شهرستان انجام شده که قابل تقدیر است اما گام اول و مهمترین گام شناسایی افراد بی سواد و ایجاد بانک اطلاعاتی است.

فرماندار شهرستان فامنین ادامه داد: در تشکیل این بانک اداراتی که صاحب مخاطب می باشند مهم هستند و یکی از بهترین فرصت ها بدنه آموزش و پرورش اعم از دانش آموزان و فرهنگیان است و در گام دوم آنالیز افراد شناسایی شده قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به آموزش است و شاهد این هستیم که کشور ایران جزء پیشگامان آموزش و پرورش است و با اراده ای که امروز در مجموع شبکه مدیریتی شهرستان وجود دارد باید طوری قدم برداریم که در آینده به عنوان یکی از شهرستان های پیشگام در نبود بی سواد در شهرستان باشیم.

حسینی عنوان کرد: رصد منظم پیشرفت در کار نیز یکی از اولویت ها است.

راسخی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در ابتدای این جلسه به بیان مطالبی درخصوص سواد آموزی پرداخت و گفت: مشکلات پشتیبانی سواد آموزی شهرستان نبود آموزش دهنده مرد و زن، نبود آمار دقیق افراد بی سواد، پراکندگی روستاها و بالا بودن حجم ابلاغی شهرستان است.

وی افزود: اولین مشکل ما در بحث سواد آموزی شناسایی افراد بی سواد است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار