آخرین اخبار

5. دى 1402 - 11:45   |   کد مطلب: 27622
فرماندار فامنین از حضور و سفر کاری بیش از ۷۰ مسئول کشوری و استانی به فامنین در فصل پاییز به منظور دیدار با مردم و بررسی میدانی مشکلات و تلاش برای رفع آنها خبر داد.

سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》گفت با استقرار دولت سیزدهم و اعلام این مهم از سوی رئیس جمهور که مدیران باید در میدان باشند و مدیر کار‌تابلی نباشند، حضور مدیران شهرستان، استان و کشور در جمع مردم، گفت و گو با آنها و رفع مشکلات مردم در سطح شهرستان مشهود است.

فرماندار فامنین تصریح کرد: شهرستان فامنین از برکات این سفرها برای رسد و تعالی بهره‌مند شده و این روند ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ مسئول کشوری، مدیرکل استانی و معاون مدیرکل در مهرماه به شهرستان سفر کرده‌اند که سردار محمدی، قائم مقام محترم معاونت اجرایی ریاست محترم جمهور و معاون اقتصادی استانداری ،مدیران کل میراث فرهنگی، دفتر امور اجتماعی استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های استان از جمله این مسئولان بوده‌اند.

فرماندار فامنین ادامه داد: در آبان ماه نیز ۱۹ مدیرکل یا معاون مدیرکل به شهرستان سفر کاری داشته‌اند که معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان به منظور بازدید از پروژه ها و بررسی مسائل مربوط به آنها، مدیرکل بنیاد مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن استان به منظور حضور در جلسه شورای مسکن شهرستان و بازید از پروژه مسکن مهر و برخی پروژه‌های مهم شهرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری به منظور شرکت در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان از جمله این سفرها بوده است.

حسینی اضافه کرد: در آذر ماه ۳۷ مسئول کشوری و استانی به شهرستان سفر کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر مفتح نماینده محترم مردم تویسرکان جهت حضور در مراسم یادواره شهید مفتح و شهدای روحانی شهرستان در آذر ماه در فامنین حاضر شدند.

وی بیان داشت: معاون اقتصادی استاندار به همراه دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی، معاون مدیرکل سرمایه گذاری استانداری نیز به منظور بازدید از ناحیه صنعتی نگار‌خاتون و بررسی مشکلات آن و همچنین شرکت در جلسه بررسی مسائل مربوط به پتروشیمی ابن سینا در شهرستان حاضر شدند.

فرماندار گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی به همراه معاونین خود به منظور بررسی مشکلات مربوط به کشاورزان و بازدید از پروژه های مربوط به جهاد کشاورزی در سطح شهرستان حضور یافتند و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان به همراه معاونین نیز برای بررسی مشکلات حوزه ورزش و بازدید از پروژه های سطح شهرستان و دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به منظور بازدید از پروژه جاده اصله به کاج و بررسی مشکلات مربوط به آن در آذر ماه سفر کاری به شهرستان داشته‌اند.

حسینی افزود: رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز برای انعقاد تفاهم نامه راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان در محل دانشگاه پیام نور و معاون اداری و مالی پارک علم و فناوری نیز برای حضور در سی و نهمین رویداد ایده پارک در شهرستان در آذر ماه حاضر شده‌اند

وی عنوان کرد: علاوه بر حضور مدیران کشوری و استانی در شهرستان، مدیران شهرستان نیز در قالب دو برنامه مسجد محور خدمت و روستا کانون تولید با فامنینی‌ها در شهر و روستا دیدار داشته و برای رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنند.

فرماندار اظهار داشت: به زودی دور اول برنامه ارتباط مردمی و بررسی مشکلات روستائیان با حضور فرماندار و مدیران شهرستان در روستاها پایان خواهد یافت و نتایج آن برای اطلاع مردم اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار