آخرین اخبار

4. دى 1402 - 14:12   |   کد مطلب: 27615
فرماندار فامنین در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان: درخواست ارتقا تعاون روستایی به اداره از نمایندگی را داریم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》سیدروح‌الله حسینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فامنین با حضور مدیر تعاون روستایی استان همدان با یادآوری فرارسیدن ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم آنکه باید ببیند، می بیند و این را دقت کنید غرور و تکبر آفت مسئولیت است.

فرماندار فامنین با تشکر از زحمات مهندس قانعی به واسطه یک دهه خدمت در شهرستان فامنین افزود: هرگونه تحول و جابجایی و تغییر، یک روح تازه ای در پیکره اداری می دهد و با تغییرها و تحول ها شاهد تغییرها و تحولهای مدیریتی و کاری می‌شویم.

وی تصریح کرد: وفاق، همدلی، همراهی و روحیه فعالیت در شهرستان روحیه منحصربه فردی است که در شهرستان داریم و این روحیه عامل پیشرفت و شکوفایی مجموعه ادارات شهرستان شده است و این را باید قدر بدانید و پاشنه کشیده و شبانه‌روزی با این روحیه در راستای پیشرفت شهرستان قدم بردارید.

فرماندار خاطرنشان کرد: اداراتی مانند جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در بین ادارات شهرستان با توجه به ارتباطی که با مردم دارند جایگاه بالایی دارند و یکی از درخواست های ما تبدیل نمایندگی اداره تعاون روستایی شهرستان به اداره می‌باشد.

حسینی خطاب به مدیران شهرستان اظهار داشت: در کارها گره گشا باشید و به دنبال کمک به مردم باشید.

مدیر تعاون روستایی استان همدان نیز در این مراسم گفت: با نظر مثبت سازمان ادارای و استخدامی تا بهمن ماه اصلاح و بازنگری طرح ارتقای نمایندگی ادارات تعاون روستایی در کشور و به تبع آن استان انجام و تعاون روستایی شهرستان فامنین از نمایندگی به اداره تبدیل خواهد شد.

اکبری افزود: تعاون روستایی سالها است وارد عرصه خدمت به مردم شده و شبکه تعاون روستایی استان همدان به لطف پیشینیان توانمند و از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و قطعا" جای کار و فعالیت در شهرستان فامنین توسط تعاون روستایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ۱۲ تشکل در شهرستان زیر مجموعه تعاون روستایی است و اتحادیه‌های تعاون روستایی باید به سمتی بروند که از حالت انفعال خارج و به سمت پویایی و خدمات رسانی بهتر به مردم بروند.

در ابتدای این برنامه امیر قانعی رئیس سابق اداره شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سطح شهرستان پرداخت.

در این مراسم از زحمات امیر قانعی تقدیر و سعید رحیمی به عنوان رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان فامنین معرفی شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار