آخرین اخبار

4. دى 1402 - 20:29   |   کد مطلب: 27613
فرماندار فامنین در جلسه با یگان شهید سلیمانی پیشکسوتان بسیجی شهرستان درخصوص مسائل مربوط به شهرستان گفت: هر جا اتحاد و همدلی باشد آنجا فضای مناسبی برای کار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی《آوای‌فامنین 》سید روح‌الله حسینی در جلسه با بازنشستگان شهرستان افزود: دی ماه قبل و بعد از انقلاب ماه عجیبی است و سرآغاز اتفاقات بزرگی در کشور ما است از تظاهرات در سال ۵۷ که سرآغازی برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود و در ایام اخیر در ۳ روز پی در پی در کشور اتفاقات عجیبی افتاد.

فرماندار فامنین ادامه داد: ۱۲ دی ماه رحلت حضرت آیت الله مصباح، عمار انقلاب ، ۱۳ دی ماه شهادت سردار شهید سلیمانی و ۱۴ دی ماه شهادت دانشمند شهید آشتیانی که امام در‌خصوص ایشان فرمودند؛ کانون اتکا و نوآوری است و تعابیر امام عزیز در خصوص این عزیزان قابل تأمل است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی مکتب است هر کسی نمی تواند مکتب باشد فردی در حد امام عزیز و بالاتر امام حسین(ع) مکتب هستند و این بیانگر عظمت وجود ایشان است و لازم است توجه شود که ما چه مقدار از این مکتب الهام گرفته‌ایم و باید در این ایام به وصیت نامه این شهید مراجعه کنیم و از عظمت و جایگاه شهید سلیمانی غافل نباشیم.

حسینی بیان داشت: تردید نداریم که اخلاص ایشان این فرد را به این جایگاه رساند ، شجاع، ولایت مدار و باتقوا بود و حتی در مواقع خاص این ویژگی‌ها را داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی فرمود؛ معرفت دشمن به انقلاب از معرفت ما بیشتر است و آیا ملت ایران به این بصیرت رسیده اند که انقلاب چه جایگاهی دارد و وظیفه ما به عنوان سربازان انقلاب تبیین این دیدگاه و مکتب است زیرا دشمن تمام قد برای ایجاد تردید و تفرقه در بین مردم ایستاده است و دشمن از ایحاد بدبینی و دوییت بین جریان انقلاب و اسلام استفاده کرده است و باید خیلی مواظب باشیم و باید پیام شهید سلیمانی که اتحاد ذیل پرچم انقلاب است را مدنظر قرار دهیم و سرفصل خیلی از امورات ما قرار بگیرد و این نقشه راه ما را به هدفمان می‌رساند.

فرماندار عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی به جهاد کبیر اشاره نموده و فرمودند؛ جهاد کبیر به معنای عدم تبعیت از طاغوت به هر عنوان است و ائمه اطهار نسبت به جهاد کبیر سرآمد بودند و حضرت زهرا(س) متفاوت تر جهاد کبیر را برای ما معنا کردند و منزل به منزل برای تبلغ ولایت حضور یافتند و بعد از ناامیدی تمام وجود خود را برای بصیرت افزایی قرار دادند.

حسینی اظهار داشت: امروز جامعه ما نیاز به جهاد کبیر دارد و باید تمام قد و با تمام وجود در مقابل استکبار ایستاد و استکبار زمانی آمریکا بود و الان نیز استکبار یک فرد است که در فضای مجازی برای دشمنان کار می کند.

فرماندار فامنین گفت: بدنه دولت در حال فعالیت جهادی در استان و شهرستان است و آیا نقاط قوت بیان و تبیین می‌شود.

حسینی افزود: ما به دنبال نمایش نیستیم و به دنبال کار واقعی هستیم و مبادا در فصای مجازی و واقعی نسبت به ناامیدی مردم اقدام شود.

وی ادامه داد: در تمام روستاهای بخش مرکزی روستا‌‌گردشی انجام شده و مدیران شهرستان با حضور در روستاها به مشکلات رسیدگی و مصوبات خوبی برای رفع مشکلات به همراه داشته است که بسیاری از مصوبات به نتیجه رسیده و برخی هم در حال پیگیری است.

فرماندار فامنین خاطر نشان کرد: امروز پروژه های شهرستان کانون توجه مجموعه مدیران استانی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نمایشی حضور نمی یابند و به دنبال پیگیری مشکل ها هستند.

حسینی عنوان کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد اعتبار از منابع مختلف برای آسفالت راه روستاها، شهر و روشنایی راه‌ها هزینه شده و به صورت هفتگی و ماهیانه پروژه های شهرستان رصد می شود و با اقدامات انجام شده نسبت به سال آینده بخشی از پروژه ها جهت استفاده شهروندان آماده خواهد شد.

فرماندار فامنین درباره انتخابات گفت: سخنان رهبر انقلاب درباره انتخابات فصل‌‌الخطاب برای همه است و لازم است نسبت به انتخابات فراتر از همه موارد نگاه شود زیرا مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.
حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب حکمی در فرمایشات اخیر صادر کردند و ایشان فرمودند؛ همه کسانی که مخاطبینی دارند وظیفه دعوت مردم به انتخابات را دارند، افرادی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند در انتخابات شرکت می کنند و انتخابات جلوی هرج و مرج و ناامنی را می گیرد.

شایان ذکر است ابتدای این ديدار هادی ربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان مطالبی درخصوص ایام پیش رو گفت: خدا به ما توفیق استفاده از ظرفیت این عزیزان را در بخش‌های مختلف ناحیه مقاومت داده است و انشالله بتوانیم در مدتی که در حال خدمت به مردم شهرستان می باشیم موفق باشیم و در ادامه هر یک از حاضرین به بیان مطالبی درخصوص شهرستان پرداختند.

انتهای خبر /ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار