آخرین اخبار

2. دى 1402 - 13:26   |   کد مطلب: 27606
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای نقشه راه کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تولید بر اساس نقشه راه، تولید علم محور است و منافع همگان را تأمین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« آوای فامنین » به نقل از جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با تاکید بر اجرای نقشه راه کشاورزی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ نقشه راه کشاورزی در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه توسعه متوازن را در پی دارد افزود: برای دستیابی به امنیت غذایی و در راستای بهینه سازی، نسخه اولیه نقشه راه مورد ارزیابی گام به گام قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در ویرایش جدید، نقشه راه به ۱۲ زیربخش‌ اصلی و مجزا تقسیم بندی شده که در نهایت با اجرای آن ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی مشهود خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت غذایی با رعایت سه مولفه بهره‌گیری از نقشه راه، استفاده از نظرات کشاورزان نمونه ملی و یاران تولید محقق می‌شود اضافه کرد: نقشه راه کشاورزی به منزله برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت است به طوری که تولید، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات طبق برنامه انجام شود.

بهراملو در پایان تولید بر اساس نقشه راه را تولید علم محور دانست و گفت: این مهم به عنوان یک الگوی تولیدی مدنظر است و یکی از معیارهای تولید در سازمان جهاد به شمار می‌رود.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار