آخرین اخبار

1. دى 1402 - 16:09   |   کد مطلب: 27603
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی: سرچشمه تمام جنگ‌های غم‌انگیز و ویرانگر دوری از دین بوده است و بشر اگر می‌خواهد به آرامش برسد و از جنگ و خونریزی دوری یابد، باید به سمت اسلام و دین برود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در خطبه‌های خود به حدیثی از رسول اکرم (ص) درخصوص محفل‌های تلاوت قرآنی بیان نمود و گفت: هیچ گروهی در خانه‌ای جمع نمی‌شوند که به تلاوت قرآن مشغول شوند مگر اینکه آن جمع و جماعت و گروه آرامش و سکونت در قلبشان حاصل شود.

وی ادامه داد: همان آرامشی که امروزه گمشده بشریت است و لطف خداوند شامل آنها می‌شود و فرشتگان آنها مورد لطف خود قرار می‌دهند خداوند آن گروه‌ها را در بین نزدیک‌ترین افراد خود قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت فامنین افزود: چاره‌ای برای ما وجود ندارد برای زندگانی درست به سبک قرآنی و تمام مشکلات بشر به خاطر دوری از دین و خدا می‌باشد.

وی با اشاره به دوری از دین گفت: سرچشمه تمام جنگ‌های غم انگیز و ویرانگر دوری از دین بوده است و بشر اگر می‌خواهد به آرامش برسد و از جنگ و خونریزی دوری یابد باید به سمت اسلام و دین برود. اگر امروز اخبار غم انگیز را می‌بینیم و تمام انسان‌های با انصاف دچار اندوه هستند به خاطر بحث فلسطین بوده است.

وی تصریح کرد: این جنگ به خاطر دوری از دین می‌باشد و اگر هرکس به حق خودشان قانع بودند این جنگ اتفاق نمی‌افتاد نه جنگ جهانی اول و نه جنگ جهانی دوم و جنگ امروز فلسطین رخ نمی‌داد و درس ما این باشد که بشریت تا چنگ به ریسمان الهی و کتاب قرآن نزند بشریت زندگانی خوب را نمی‌تواند حس کند.

در پایان با اشاره به مهمترین وقایع تاریخی هفته پیشرو افزود: سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در کشور به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه، فاوت ام‌البنین سلام الله را تسلیت عرض نمود و تکریم ماداران و همسران را امری مهم تلقی کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار