آخرین اخبار

29. آذر 1402 - 13:33   |   کد مطلب: 27598
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:
پژوهشگران چراغ هدایت در جامعه هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فامنین با اشاره به ۲۵ آذر ماه روز پژوهش، دانش و یادگیری گفت: پژوهشگران چراغ هدایت در هر جامعه هستند و تولیدات علمی آنان، زمینه ساز توسعه و پیشرفت های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی《آوای‌فامنین 》 هادی ربانی با برشماری برخی از فواید پژوهش متذکر شد: یکی از اهداف پژوهش گردهم آمدن صاحب‌نظران در کنار هم و اشتراک گذاری پيشنهادات مفید برای پیشرفت و تعالی جامعه است.

وی تصریح کرد: زمانی که علم در دنیای غرب فقط در کلیساها محدود شده بود و غیر از آنرا جهالت می‌دانستند، جامعه اسلامی در قرون هفتم و هشتم هجری در اوج اقتدار علمی قرار داشت و ژرفای علم  فقط با مطالعه و دانش و پژوهش بدست آمده بود.

هادی ربانی با تأکید بر اهمیت ثبت و اشتراک گذاری تجربه در سازمانها گفت: ماندگاری علم از ثبت تجربه امکان پذیر می شود و ثبت تجارب و اندیشه ورزی در هر سازمانی ضمن کاهش هزینه ها، باعث افزایش سرعت در اجرای برنامه‌ها می شود.

وی ادامه داد:
بحث دانش و پژوهش یک بحث فردی نیست بلکه ثبت و گردآوری گروهی تجربیات در یک سازمان و نهاد است. بخشی از تولید علم با پژوهش و بخشی با بهره‌گیری از تجربیات حاصل می شود. تجربه نگاری منبعی برای ارتقای علم و فناوری در آینده و ارائه الگوی‌های مثبت در جامعه است.

ربانی در پایان گفت: با استفاده از تجربیات گذشتگان، از دوباره کاری در محل کار و زندگی پرهیز کنید و با تأسی از کلام الله مجید با مشورت صاحب نظران به تعالی علمی، نه تنها در شهرستان بلکه در کشور کمک کنیم.

هفته پژوهش از 25 آذر ماه با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» آغاز شده و تا 29 ادامه دارد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار