آخرین اخبار

28. آذر 1402 - 22:00   |   کد مطلب: 27597
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان روز سه شنبه ۲۸ آذرماه 1402 به صورت الکترونیکی برگزار و هیئت مدیره جدید این تشکل برای سه سال آینده انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی «آوای فامنین»، به نقل از روابط عمومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مسعود ویژه اظهار کرد: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز سه شنبه ۲۸ آذرماه 1402 برگزار شد و هیئت مدیره برای مدت سه سال و هیئت بازرسی برای مدت یک‌سال انتخاب شدند.

 

وی ادامه داد: در بخش مدیران مسوول یدالله طاقتی‌احسن با ۱۰۸ رای و زهره پوروهابی با ۹۴ رای به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند و محمدرضا بیاناتی با ۵۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش خبرنگار رضا زند اسرار با ۱۲۱ رای، مهرداد حمزه با ۸۷ رای و فرشید گل‌محمدی با ۸۵ رای به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند و عبدالرحمن رأفتی با ۸۴ رای و مریم مقدم با ۸۲ رای به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

 

ویژه اظهار کرد: سعید افقی با ۱۰۲ رای در بخش نمایندگی خبرگزاری ها انتخاب شد و میلاد فضلیان با کسب ۶۹ رای عضو علی‌البدل شد.

 

وی ادامه داد: در قسمت نمایندگی روزنامه های سراسری نیز اهالی رسانه استان همدان با ۷۸ رای مسعود پورصالحی را معرفی کردند و مجید ملکیان هم با کسب ۵۴ رای جایگاه علی البدلی را از آن خود کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بر اساس نتایج حاصل شده مجید مختاری با ۱۱۰ رای و سعید طاهری با ۷۶ رای در این دوره بازرسان خانه مطبوعات استان همدان شدند و عضو علی‌البدل این بخش نیز مجید بیات با ۷۵ رای است.

 

ویژه اظهار کرد: طبق اساسنامه، از بین اعضایی که عضو سامانه خانه مطبوعات هستند، باید یک نفر از سرپرستان خبرگزاری‌ها، یک نفر از سرپرستان روزنامه‌های سراسری، ۲ نفر از مدیران مسوول رسانه‌های محلی و سه نفر از بین خبرنگاران برای عضویت در هیئت مدیره انتخاب ‌شوند.

 

خانه مطبوعات و رسانه‌ها فراگیرترین و بزرگترین تشکل صنفی رسانه‌ای کشور با بیش از ۱۰ هزار عضو است که فعالین همه رسته‌های رسانه‌ای با رعایت شرایط عضوگیری در اساسنامه، می‌توانند به عضویت این تشکل درآیند.

 

انتهای خبر /.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار