آخرین اخبار

28. آذر 1402 - 14:20   |   کد مطلب: 27595
معاون فرماندار شهرستان فامنین از بازگشت هفت جایگاه سوخت در شهرستان فامنین به مدار خدمت‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: از این جایگاه‌های سوخت با نرخ دولتی و آزاد دارای مشکل نبوده و به مدار خدمت بازگشته‌اند.

یاسر نظام الاسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » با اشاره به اخلال بوجود آمده جایگاه‌های سوخت از ساعت حدودا هفت صبح در روز گذشته، گفت: این اخلال به صورت کشوری گزارش شد و دلیل آن اخلال سایبری سامانه‌ها برای جایگاه‌های سوخت در کشور است.

نظام الاسلامی با اشاره به اینکه در شهرستان فامنین هفت جایگاه سوخت از جمله سه شهری و چهار جاده‌ای است، افزود: از این تعداد هفت جایگاه که به مدار خدمت‌رسانی سوخت به وسایل نقلیه در سطح شهرستان وارد شده‌اند.

معاون فرماندار شهرستان فامنین به سرکشی و بازدید از جایگاه‌های سوخت رسانی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت همه جایگاه‌ها به مدار خدمت بازگشته‌اند و از لحاظ سوخت رسانی فقط در ساعت‌های اولیه مشکل وجود داشت و با تلاش‌های و پیگیری‌ها برای راه اندازی جایگاه‌ها چون شهرستان فامنین دروازه ورود به استان از پایتخت بوده، مشکل خاص و صف طولانی در پمپ بنزین، گازوئیل جایگاه‌های سوخت رسانی دیگر نداشتیم و الحمدالله مرتفع شد.

بر اساس اخبار انتشار یافته مسئولیت این اخلال را یک گروه هکری صهیونیستی به نام «گنجشک درنده» که در سیستم سوخت رسانی کشور مشکل ایجاد کرده بود را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار