آخرین اخبار

26. آذر 1402 - 15:34   |   کد مطلب: 27585
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اسم شهید گمنام این اسم گمنامی را از فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به ارث برده‌اند، گفت: دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم برای جبران عقب ماندگی‌ها و کارهای نا تمام به میدان آمده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین》 محمد مهدی اسماعیلی روز یکشنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان فامنین و آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها که در مصلی اعظم این شهر برگزار شد، اظهار داشت: طی چند سال اخیر در شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به علت وجود تفکراتی در حوزه مدیریت اجرایی که سازگار با آرمان‌های انقلاب نبود، کشور و انقلاب ضربه خورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: جبران این عقب ماندگی‌ها باید به سرعت انجام شود بنابراین امروز دولت بنای خود را جبران عقب ماندگی‌ها گذاشته است.
وی ادامه داد: برای نمونه بنایی از سال‌ها پیش در فامنین ناتمام باقی مانده بود و در حال تبدیل به میراث فرهنگی و موزه ای از ناکارمدی بود که در این مدت کوتاه کارهای عمرانی آن آغاز و مرحله اول مجتمع سال آینده در اختیار مردم می‌گذاریم.

وی با تاکید بر اینکه بنای ما اجرای تمام تعهدات بر زمین مانده گذشته است، گفت: ما دنبال این نیستیم که این طرح را کی شروع کرده و چه کسی به پایان رساند بلکه دنبال این هستیم که مردم از ثمره این طرح ها استفاده کرده و از آنها بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار