آخرین اخبار

25. آذر 1402 - 9:49   |   کد مطلب: 27579
رئیس قرارگاه عمار:
خون شهدا جهان را بیدار کرد
رئیس قرارگاه عمار گفت: این خون شهدا بود که یمن، عراق و دیگر کشورها را بیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از عصر همدان؛ مهدی طائب، شامگاه جمعه ۲۴ آذرماه در بیست و چهارمین یادواره ۷۲ شهید کوی فرهنگیان آئین تشیع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام با اشاره به سید شهدای مدافع حرم حاج حسین همدانی اظهار کرد: با جرات می‌توانیم بگوییم که ماندن سوریه مرهون مجاهدت‌‌های او بود.

وی افزود: در زمانیکه کسی فکر نمی‌کرد سوریه پیروز می‌شود، فکر، اقدام و اخلاص او باعث شد مقاومت ماند و حرکت ادامه پیدا کند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه شهدا مسیر خود را انتخاب کردند، عنوان کرد: شهادت حادثه نیست، شهید شهادت را انتخاب می‌کند و خدا نیز او را می‌پذیرد.

طائب با تاکید بر اینکه خدای متعال این عالم مادی را برای انسان آفرید و همه ابزارها را مجانی برای انسان‌ها قرار داد، ادامه داد: در آخرت دیگر همه چیز با حساب و کتاب بوده و به اندازه یک چوب کبریت هم مجانی در اختیار کسی قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به سرمایه عمری که حتی از شماره نفس‌های خود اطلاعی نداریم، اذعان داشت: چه بهتر که این سرمایه گرانبها برای خدا خرج شود.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: نفس انسان دو خریدار دارد یکی دنیا و دیگری خدای متعال، اما خریداری دنیا یک ویژگی دارد که بسیار بخیل است و محدودیت زمانی و مکانی داشته و در واقع اثر آن فقط در یک محدوده خاصی اتفاق افتاده و زود خاموش می‌شود.

طائب افزود: اما خریداری خدای متعال نسیه بوده و اثر آن در آخرت است و به هیچ‌وجه محدودیت زمانی و مکانی نداشته و جاودانه است.

وی به فرق بین مرده و شهید اشاره کرد و گفت: شهید زنده است و ویژگی زنده بودن اثرگذاری آن است، شهید در یک زمان می‌تواند در چندین مکان اثرگذار باشد.

رئیس قرارگاه عمار به دلیل دشمنی آمریکا و دیگر کشورهای دنیا با کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این انقلاب مقدمه‌ساز ظهور مهدی فاطمه بوده و تنها ایران است که انقلاب فرهنگی را به جهان ارسال کرد.

طائب تاکید کرد: خون شهدا بود که یمن، عراق و دیگر کشورها را بیدار کرد.

وی در پایان با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری که فرمودند《 تا قله راهی نمانده است》، یادآور شد: تنها چیزی که خیلی مهم است این است که ما برای ظهور به تکلیف خود درست عمل کنیم.

انتهای پیام/ .

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار