آخرین اخبار

24. آذر 1402 - 13:44   |   کد مطلب: 27577
حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فضای مجازی قتلگاه جوانان است و یکی از بزرگترین وظیفه دولتمردان راه اندازی شبکه ملی اطلاعات می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری با بیان اینکه یکی از راه‌های نفوذ فرهنگی این گوشی‌ها و تبلت‌ها می‌باشند که بدون نظارت در اختیار فرزندانمان قرار داده‌ایم می‌باشد، ادامه داد: اتفاقی که این روزها در آمریکا افتاده، مصداق بارز قانون جنگل و دست چدنی آمریکاست و در گذشته شاهد آن بودیم، آمریکا تاکنون ۴۰ بار از حق خود برای دفاع از رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

امام جمعه شهرستان فامنین بیان داشت: آمریکایی‌ها صراحتا" با قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کردند و این پیام‌هایی دارد اول ناکارآمدی و بی مصرفی نهادهای بین المللی، دوم چراع سبزی برای جنایت رژیم صهیونیستی، سوم سنگ را بستن و سگ را رها کردن، چهارم بن بست راهبردی صهیونیست ها.

وی متذکر شد: این روزها رژیم کودک کش مثل گرگ زخمی خودش را به در و دیوار می زند و به هدف‌های خودش نرسیده است و هرچه قدر این جنگ ادامه دار باشد هم استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش خوار خواهد شد و روز به روز در این باتلاق فرو خواهند رفت.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ آذرماه شهادت حضرت صدیقه طاهره می باشد و این روز را به همه محبان اهل بیت تسلیت می گویم و درخصوص خطبه فدکیه دو محور مهم بسیار قابل توجه است که نباید از آن غافل باشیم اول جریان هدایت و فلسفه امامت به عنوان نظام اسلامی و سیاسی اسلام معرفی می کند و به عنوان نظام بخش ترین رکن جامعه عنوان می کنند، محور دوم مسئولین اجتماعی و مشارکت سازنده مردم در تحولات اجتماعی می باشد و از بی تفاوتی و بی مسئولیتی مردم نسبت به امامت گله می کنند.

غفاری تصریح کرد: چیزی که لازم است در تشخیص انسان‌هایی که هدفشان خدمت به مردم می باشد و افرادی که می آیند و می روند ولی چیزی نمی بینیم.

امام جمعه فامنین گفت: شاخصی که می‌توانیم با آن نماینده انتخاب کنیم این است که ببینیم این نماینده تا چه اندازه ولی محور است و در میدان عمل گفتار و رفتارش با منویات ولی الهی منطبق می شود یا نمی شود و بعضی مواقع نماینده ای شعار می دهد ولی اعمال و رفتار او با منویات ولی فقیه تطابق ندارد.

وی با بیان اینکه (نکته دوم) که گله مند هستیم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که چند جلسه شورای فرهنگی در شهرستان برگزار شده است ولی هیچ یک حضور نیافته اند و نماینده ای که دغدغه فرهنگی نداشته باشد نمی تواند کاری انجام دهد و از نمایندگان مجلس می خواهم هر دو نماینده بیایند به مردم توضیح دهند چه گره، کار و بودجه فرهنگی برای شهرستان جذب کرده اند؟

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار