آخرین اخبار

22. آذر 1402 - 15:49   |   کد مطلب: 27575
فرماندار فامنین گفت: در شهرستان هیأت اندیشه ورزی با حضور نخبگان وجود دارد و از نظرات این عزیزان در پیشرفت فعالیت‌های شهرستان استفاده می کنیم و تصمیمات بر پایه خرد جمعی و مشارکت نخبگان اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین》سید روح‌الله حسینی در سی‌ونهمین رویداد ایده پارک با موضوع کسب و کار آینده من، افزود: مسائل علمی و پژوهشی جز مؤکدات رهبر انقلاب است و رهبر انقلاب داعیه دار علم و فناوری است و در همه جلسات که با عموم جوانان داشته‌اند بر این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نخبگان سرمایه‌های کشور هستند ادامه داد: هر جا علم باشد و به آن توجه شود، آنجا پیشرفت خواهد بود و گشایش هست و هرجا علم نبود، متوقف شدیم و روبه عقب رفتیم.

فرماندار فامنین با یادآوری دوران دفاع مقدس اضافه کرد: جوانان و نخبگان بودند که باعث رقم خوردن آن اتفاق بودند و شهدای عزیزی مثل شهید همت و شهید باکری نخبگانی بودند که فضای جنگ تحمیلی را در اختیار داشتند.

حسینی تصریح کرد: زنان نیز در رقم خوردن اتفاقات خوب در جنگ تحمیلی نقش موثری داشتند که برخی اوقات از نقش آنها غافل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: محصول سپردن دفاع مقدس به جوانان، پیروزی بود و اکنون نیز که در حوزه تجهیزات به روز نظامی به دلیل اینکه در دست نخبگان است، پیشرفت داریم باید سایر امور نیز به جوانان واگذار شود.

فرماندار فامنین اظهار داشت: شرط توفیق در علوم تقوا است و هر علمی با تقوا باشد آن علم باعث پیشرفت و پیش رونده است.

حسینی بیان داشت: نسبت به موضوع نخبگان و عمل به وظایف با پرهیز از بی‌‌تقوایی باید توجه داشته باشیم البته بعصی از افراد با استفاده از ابزار در اختیار به دنبال فرار از مسئولیت محوله هستند و امروز زمان پاسخگویی است و هرکس در هر جایی باشد باید پاسخگوی نخبگان و مردم باشد.

وی عنوان کرد: با اقدامات خوبی که در دولت شاهد هستیم در حوزه علم و فناوری و در مسائل عمرانی و فرهنگی شاهد اتفاقات خوبی در کشور هستیم و خیلی از پروژه‌هایی که بیش از یک دهه مغفول مانده بود، در حال پیشرفت هستند و باید در این ایام حساس و سرنوشت ساز به دنبال پیشرفت باشیم.

در ادامه این برنامه هر یک از ایده پردازان به دفاع از ایده های خود پرداخته و هیأت داوران نسبت به بررسی ایده های ارائه شده پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار