آخرین اخبار

20. آذر 1402 - 17:00   |   کد مطلب: 27561
مسلم مخفی گفت: هیچ انتخاباتی به این وسعت مورد هجمه دشمنان نبوده و این مهم می‌طلبد جهاد تبیین و دعوت به مشارکت با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی《آوای‌فامنین 》مسلم مخفی صبح امروز در جلسه آموزشی هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه همدان و فامنین با بیان اینکه امسال مهم‌ترین رویداد سیاسی سال یعنی انتخابات را پیش رو داریم، اظهار داشت: تاکنون هیئت‌های اجرایی و نظارت براساس قانون عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات این دوره گفت: هیچ انتخاباتی به این وسعت مورد هجمه دشمنان نبوده و این مهم می‌طلبد جهاد تبیین و دعوت به مشارکت با جدیت پیگیری شود.

فرماندار همدان با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها از تریبون‌های رسمی گفت: شما که می‌دانید این دولت در چه شرایط سختی زمان امور را به دست گرفت و عمده بدنه اجرایی دولت افراد دلسوز و انقلابی هستند، پس چرا حق و باطل را با هم می‌آمیزید و سبب نامیدی مردم می‌شوید.

وی با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: مشارکت مردم در انتخابات برای جمهوری اسلامی فقط یک ژست سیاسی نیست بلکه مراجعه به آرا و نظرات مردم از اصول مهم و اعتقاد نظام است.

مخفی فضای مجازی را عرصه تقابل و رویارویی حق و باطل دانست و افزود: البته زمین این تقابل متاسفانه کاملا در سیطره دشمنان است.

فرماندار همدان توجه ویژه به آموزش عوامل اجرایی در تمامی سطوح را از ویژگی‌های مهم این دوره انتخابات دانست.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار