آخرین اخبار

20. آذر 1402 - 14:18   |   کد مطلب: 27559
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان همدان و رئيس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گفت: اجرای آبیاری تحت فشار و احیا و مرمت قنوات از اقدامات شاخص صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، احمد قدیمی اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان در راستای اجرای سیاست‌های وزارت متبوع و سازمان جهاد کشاورزی به منظور کمک و تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای عضو تشکل فعال است.

وی حرکت بر مبنای برنامه به منظور افزایش سرمایه و تقویت صندوق را از اولويت‌های کاری این مجموعه دانست و افزود: سرمایه‌ صندوق توسعه استان تا پایان سال پیش حدودا ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان همدان و رئيس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در ادامه یادآور شد: در سال جاری برنامه‌هایی برای افزایش سرمایه صندوق در دست اقدام است همچون افزایش سهم آورده تشکل‌ها، کمک دولت و سایر منابع، به طوری که سرمایه‌ صندوق استانی به بیش‌از ۷۲ میلیارد تومان ارتقا پیدا می‌کند.

وی برگزاری منظم جلسات هیأت مدیره با حضور اعضا و بحث و بررسی پیرامون استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های عضو و تدوین برنامه‌های روز و مدون را رئوس اقدامات این صندوق در سال جاری دانست.

قدیمی با بیان اینکه اجرای قرارداد عاملیت در حوزه‌هایی همچون اجرای آبیاری تحت فشار، احیا و مرمت قنوات و سایر پروژه‌ها را نیز از اقدامات مفید و مثمر ثمر صندوق خواند و گفت: کمک به رونق و افزایش تولید واحدهای تولیدی، تشکل‌ها و بخش کشاورزی از اهم وظایف صندق حمایت از توسعه بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار