آخرین اخبار

18. آذر 1402 - 9:02   |   کد مطلب: 27547
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی: نیاز شهرستان فامنین مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《آوای فامنین》دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای در دانشگاه پیام نور فامنین افزود: مهمترین رکن بهره وری نیروی ماهر است و شهرستان فامنین به این نیروها نیاز دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی: نیاز شهرستان فامنین مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای است، این مجموعه فرصت خوبی برای آموزش مهارت به مهارت آموزان هست.

دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای در دانشگاه پیام نور فامنین افزود: مهمترین رکن بهره وری نیروی ماهر است و شهرستان فامنین به این نیروها نیاز دارد.

وی ادامه داد: امروز نیاز این شهرستان مهارت آموزی و فنی و حرفه ای است و همه زوایای شهرستان نیاز به تکنسین هایی دارد که امیدواریم در این دانشکده تحصیل کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فامنین مرکزیت شهرستان های کبودراهنگ، رزن، درگزین و بخش قهاوند است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان: رشته‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای فامنین با اشتغال صددرصد خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان گفت: رشته‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای فامنین با اشتغال صددرصد خواهد بود.

کاظمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای در دانشگاه پیام نور فامنین افزود: یکی از اصلی ترین مؤلفه های هر شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای است و در راستای این اتفاق مطالعات درخصوص دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: زمینه شغلی مهم است و رشته ای در اینجا آورده می شود که اشتغال آن صددرصد باشد.

محمد ظاهری رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان نیز در این مراسم به بیان مطالبی در‌خصوص فعالیت دانشگاه پیام نور در شهرستان پرداخت

در مراسمی تفاهم نامه راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای در محل دانشگاه پیام نور شهرستان فامنین با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سید روح الله حسینی فرماندار، دکتر محمدظاهری رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، دکتر کاظمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان امضا شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار