آخرین اخبار

17. آذر 1402 - 19:12   |   کد مطلب: 27546
امام جمعه شهرستان فامنین با دعوت نمازگزاران به تقوا تذکر داد لباس تقوا وسیله قبولی اعمال و شکرگزاری هاست و گفت: ریشه یابی و مشکلات کشور با در نظر گرفتن مطالبات رهبر معظم انقلاب و عمل به آن، حل شدنی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در نماز پرفیض جمعه امروز با اشاره به مشکلات در کشور، استان و هم شهرستان بیان داشت: این مشکلات را باید ریشه‌یابی و آسیب شناسی کرد و ادامه داد هر مسئول از مطالبات رهبر عالیقدر انقلاب فاصله بگیرد و گرفتار مشکلات شده چرا که بعضی از مسئولین نادیده گرفتند.

امام جمعه شهرستان فامنین تصریح کرد: مطالبات رهبری عبارتند از؛ الگوی اسلامی و پیشرفت ایرانی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بیشتر در بنرها باقی مانده است، سند تحول آموزش و پرورش، جوانی جمعیت، اجرای عدالت و غیره بوده است.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو بیان داشت: نمایندگان و کاندیدهای باید نگاه خوشبینانه داشته باشند تا بتواند به مردم خدمت کنند، باید با خودیابی و خودآگاهی فهم و مهارت و توان حل مشکلات مردم و کشور را بالا ببرند. در عمل دیده شود نه در گفتار.

غفاری با اشاره به گفته شهید چیت سازمان که اگر میخای از سیم خار دار دشمن عبور کنی، باید اول از سیم خاردار نفس خودت عبور کنی، افزود: نمایندگان باید توان اعتقادی خود را مورد سنجش قرار داده و تذکرات رهبر معظم انقلاب را در مورد انتسابات مدیران اجرایی گوش فرا دهند.

امام جمعه فامنین گفت: مناسبت هفته پیش‌ رو تشکیل شورای عالی فرهنگی به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه هست که یکی از راهبردها هویت شناسی کشور بود و دشمن اصل و ریشه ما را زیر سوال می‌برند و می‌خواهد فراموش کنیم. با بازخوانی فرمان رهبر معظم، که این ملت مسلمان هست و اگر مسئولین کم کاری کنند و مردم بدانند مثل هسته خرما کنار گذاشته می‌شوند، پس مردم تفکر اسلامی دارند و دشمن هم با این تفکر دشمنی می‌کنند.

وی در آخر خطبه از همه خدمتگذاران و هیئت‌های مذهبی و اساتید حوزه‌های علمیه تشکر کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار