آخرین اخبار

17. آذر 1402 - 18:30   |   کد مطلب: 27545
فرماندار شهرستان فامنین گفت: توجه مسئولين استانی به ناحیه صنعتی نگارخاتون برای فامنین یک ضرورت است که با پرداخت ۴۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان وام در ۸ ماهه سال جاری برای ۳۶۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین 》در جلسه رفع موانع تولید، اشتغال و سرمایه گذاري شهرستان فرماندار فامنین در شامگاه پنجشنبه‌ گفت: مجموعا" ۴۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان وام در ۸ ماهه سال جاری در شهرستان فامنین توسط بانک های عامل از منابع تبصره ۱۶، ۱۸ و اشتغال روستایی پرداخت شده است و برای ۳۶۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

سید روح‌الله حسینی افزود: در یک سال اخیر این ناحیه پیشرفت قابل توجهی داشته است و ویژگی‌های این مجموعه به حدی است که اهمیت این ناحیه را به چشم خواهد آورد و برآورد بهره‌برداری از ۱۰ واحد در سال جاری داریم.

وی ادامه داد: امروز توجه به ناحیه صنعتی نگارخاتون برای فامنین یک ضرورت است و خیلی از کارگاه‌های تولیدی شهرستان که در آن فعالیت می‌کنند از نظر مکان کفایت کار این عزیزان را نمی‌دهد و خیلی از واحدهای صنعتی و تولیدی داخل محدوده شهر فعالیت می‌کنند و اینها ناگزیر به استقرار در این ناحیه هستند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های جدی مشکل آب ناحیه صنعتی حل شده و در برق هم مشکل نداریم و مشکل عمده این ناحیه تسهیلات و گاز است که در دو سه ماه آینده مشکل گاز این ناحیه حل خواهد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت شهرستان فامنین در رتبه سوم استان است و همه اعتبار پیش بینی شده به شبکه بانکی ارسال شده و مبلغ ۷ میلیارد از ۱۱ میلیارد سهم شهرستان دریافت شده است.

شايان ذکر است این جلسه با حضور دکتر حسینی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان همدان فامنین د مجلس شورای اسلامی، سید روح الله حسینی فرماندار، دکتر حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، دکتر شانیان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان، مهندس شعبانی مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، مهندس ملکیان معاون مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری همدان ، ملکیان رئيس هماهنگی بانک‌های شرق استان همدان و جمعی از مسئولین و رؤسای ادارات استان و شهرستان و سرمایه گزاران ناحیه صنعتی برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار