آخرین اخبار

13. آذر 1402 - 14:08   |   کد مطلب: 27525
فرماندار فامنین از برگزاری یادواره شهید حوزه و دانشگاه آیت الله دکتر مفتح و شهدای روحانی شهرستان با سخنرانی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میزبانی شهرستان فامنین از شهدای گمنام در ایام فاطمیه دوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین، سید روح‌الله حسینی در جلسه هماهنگی مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید مفتح که با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه فامنین برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) افزود: ما هرچه داریم از وجود حضرت زهرا است و ایشان در نحوه توجه به مردم، حمایت از ولایت و چندین مصداق دیگر برای ما الگو است و امیدواریم بتوانیم در مسیر ارزش‌ها و مقابله با باطل و اقامه حق قدم برداریم.

وی ادامه داد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کشور عزیز ما به عطر شهدای گمنام عطر آگین می شود و شهرستان نیز روز پنج شنبه ۲۴ آذرماه به این عطر معطر خواهد شد.

فرماندار فامنین با یادآوری برگزاری یادواره شهید حوزه و دانشگاه آیت الله دکتر مفتح و شهدای روحانی شهرستان با سخنرانی دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا هستند و شهدا الگوهای دست یافتنی هستند و باید انسجام و هم‌افزایی بین مسئولین و مردم شهرستان در این خصوص وجود داشته باشد و از ظرفیت هیات های مذهبی و جوانان شهرستان استفاده شود.

حسینی تصریح کرد: نباید از ویژگی های شهید مفتح غفلت شود و امام راحل نیز علاقه ویژه ای به ایشان داشتند و ایشان را به عنوان محور وحدت حوزه و دانشگاه عنوان می کردند.

در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به بیان مطالبی درخصوص برگزاری مراسم عنوان نمودند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار