آخرین اخبار

10. آذر 1402 - 14:16   |   کد مطلب: 27505
امام جمعه فامنین گفت: یکی از اصل‌های تربیتی که دنیای غرب و مادی گرایی از آن غافل است اصل دعا، توکل و استمداد از خداوند متعال می باشد، پدران و مادران از دعا کردن برای فرزندان خود غافل نشوید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای فامنین 》امام جمعه فامنین در خطبه دوم ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته اخیر یادآور شد: با گرامیداشت یاد عالم متدین و غیور امروز دهم آذرماه شهادت حضرت آیت الله سیدحسن مدرس می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری افزود: این شهید الگوی عملی، تدین، شجاعت برای نمایندگان می‌باشد و این روز را روز شورای اسلامی نام‌گذاری شده و حساس‌ترین نهاد قانون گذار کشور است.

وی تصریح کرد: اگر مجلس می‌خواهد در تراز اسلام باشد باید مجلسی باشد که مدرس پرور باشد و مجلس اگر بخواهد انقلابی بماند و ما باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که هویت مدرس محوری خود را پرورش دهند.

وی بیان داشت: این شهید خصوصیات بارزی داشت و اگر نماینده‌ای به مجلس برود و از مسائل کشور درک لازم را نداشته باشد و فاقد سواد و معرفت لازم باشد به درد مجلس انقلابی نمی‌خورد.

غفاری در ادامه گفت: نمایندگان انقلابی برای اثبات انقلابی گری چهار شرط دارند که عبارتند از؛ اولین شرط تدین و پاینده بودن به اعتقادات دینی خود می‌باشد و اگر نماینده متدین باشد اهل خیانت، کوتاهی و سستی نیست و در جلسات حضور مؤثر و جریان ساز دارد و مسائل کلان کشور را بررسی می کند، دومین شرط کارآمدی او می‌باشد و ناامیدی نماینده نشانه ناکارآمدی او می باشد، سومین شرط دلسوزی به مردم محروم مناطق محروم و رأی دادن به مصوباتی که در مسیر محرومیت زدایی و توانمندسازی مناطق محروم کشور باشد و پاکدستی خود را حفظ کند و چهارمین شرط شجاعت در مقابل دشمن و قدرت‌های متکبر جهانی و پذیرش حرف حق نماینده می‌باشد.

وی عنوان کرد: حل نشد مشکلات شهرستان ضعف نظام نیست بلکه ضعف برخی مسئولین و نمایندگان است که نتوانسته یا نخواسته‌اند مشکلات را حل کنند و وضعیت بیمارستان، وضعیت منطقه ویژه اقتصادی که اخیرا کارهای خوبی شروع شده است و این مشکلات می شد در سال‌های قبل حل شود.

در پایان با گراميداشت منزلت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها ایام فاطمیه را به شهروندان شهرستان تسلیت گفت.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار