آخرین اخبار

10. آذر 1402 - 11:17   |   کد مطلب: 27504
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی، سارق گوشی موبایل و اقلام راهداری ... در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه‌ خبری تحلیلی 《آوای‌فامنین》، هادی پور رجب در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در پی اخبار واصله مبنی بر حضور افراد ناشناس در شهرستان فامنین و انجام تحرکات مشکوک موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی دقیق مکان مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی و تیم بندی عوامل انتظامی و اطلاعاتی به آدرس مذکور عزیمت شد و شخصي به هویت معلوم از طایفه فیوج دستگیر گردید.

فرمانده نیروی انتظامی فامنین عنوان کرد: در بازرسی منزل وی یک فقره گذرنامه و یک برگه درخواست گذر نامه ، ۲ قوطي اسيري دفاع شخصي، يك عدد باتوم يك حقه وافور ، دوربین نقشه کشی بدون پایه، تعدادی گوشي لمسي بدون کارتون و سرقتی کشف گردید.

وی افزود: اقدام به جعل دو فقره گذرنامه با مشخصات سجلی افراد دیگر کشف شد، این در حالی بود که تصویر خود بر روی گذرنامه‌ها الصاق نموده بود، در همین راستا پرونده قضایی تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده نیروی انتظامی فامنین با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مردم هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار