آخرین اخبار

10. آذر 1402 - 10:38   |   کد مطلب: 27503
فرمانده انتظامی استان همدان:
حماسه عاشورا ماندگار است
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حماسه عاشورا ماندگار است و شهادت امام حسین(ع) موجب احیای دین جدش پیامبر اکرم (ص) شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین: سردار امیری در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور گفت: حماسه عاشورا ماندگار است و شهادت امام حسین (ع) موجب احیای دین جدش پیامبر اکرم (ص) شد.

وی افزود: سردار سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری گفت: مظلومیت امام حسین (ع) در کنار صلابت او و یارانش در تقابل و ایستادگی در برابر کفر، صداقت و توحیدی در صحرای کربلا تلالو داشت.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: جبهه مقابل امام حسین (ع) در صحرای کربلا، دشمنی کینه توز با قساوت قلب بالا، افرادی جاهل، ظالم با قلبی تاریک، افرادی دنیا دوست و دنیا پرستی بود.

سردار امیری افزود: صحرای کربلا نمایشی از تقابل دین و کفر، عقل و جهل، نور و ظلمت بود و یزیدیان همچنان هستند، کسانی که در برابر نظام مقدس ایستادند.

وی با بیان اینکه تشخیص جبهه حق و باطل کار پیچیده نیست اظهار کرد: عاشورا منحصر به فرد و تکرار نشدنی است و در جهان صحنه‌ای به مثابه عاشورا، صلابت یاران امام حسین (ع) و قساوت یزیدیان نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اربعین امسال ۲۲ میلیون تردد از جاده‌های این استان صورت گرفت و ۶۰ درصد زائران کربلا از مسیرهای این استان عزیمت کردند.

سردار امیری بیان کرد: ۱۵۰ موکب برای خدمات رسانی زائران اربعین حسینی در استان همدان راه اندازی شد و هزاران خادم و مسئول، با برنامه ریزی منسجم، یک دل، صمیمی و ارادتمند به عاشورا و امام حسین (ع) به زائران خدمات ارائه کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان اضافه کرد: با تلاش موکب داران و تیم‌های پلیس، ایمنی سفر برای زائران فراهم و آمار سوانح نسبت به اربعین سال گذشته کاهش یافت.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار