آخرین اخبار

3. آذر 1402 - 16:37   |   کد مطلب: 27468
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف مقاومت و اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از خود گذشتگی کرده و ادامه دار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی《 آوای فامنین》سردار بهاریان در اجتماع بسیجیان شهرستان در مصلی نماز جمعه فامنین ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، شهادت جمع کثیری از کودکان و زنان بی‌دفاع غزه بدست رژیم منحوس صهیونیستی تسلیت گفت و اظهار داشت: بسیج شجره طبیه‌ای است که در همه عرصه‌ها فعالیت داشته و خدمت رسانی‌ کرده است.

سردار بهاریان افزود: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۷درصد سرزمین فلسطین را اشغال کرده و ۷۵ سال است که فلسطینی‌ها از سرزمین خود با چوب و سنگ دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی گروه حماس و جبهه مقاومت هیمنه پوشالی اسرائیل و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در هم ریخت، چرا که آنها ادعا رادارهای قوی و گنبد آهنین داشتند.

وی بیان داشت: صهیونیستی‌ها با استفاده از بمب‌های فسفری و ماسوله‌های دو وضعیتی که در وضعیت اول در برخورد با خانه‌های فلسطینی‌ها منفجر و دومین وضعیت بعد از برخورد به خانه و ساختمان دوباره عمل می‌کنند، مردم بی دفاع غزع را هدف قرار می‌دهند.

در ادامه سردار بهاریان جانشین سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان در جمعه بسیجیان شهرستان فامنین گفت: بعضی از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که بسیج برای سپاه و انقلاب است، از زمان پیامبر اعظم بسیج بوده تا قبل از انقلاب اسلامی ایران، که بعد پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی ره دوباره بسیج قویتر محکم استوار، این شجره طبیه و درخت تنومند شروع فعالیت کرد.

وی عنوان کرد: بسیج یعنی مردمی که در جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، ویروس منحوس کرونا، اغتشاشات، عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ...در بین مردم فعالیت کردند.

وی با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کشور ایران به قله رسیده است، با اندکی تامل و درک مشکلات کشور انشالله از این موضوع اقتصادی که بدست دشمنان داخلی و خارجی به کشور متحمل شده، به حول قوه الهی گذر خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به کمک رسانی‌های بسیج در ساخت خانه برای محرومین، اهدا جهیزیه برای نوعروسان و کارهای فرهنگی و اجتماعی و غیره در سطح کشور به مردم کشور عزیزمان خدمت‌رسانی کرده است.

در پایان سردار بهاریان از مساعدت و همکاری امام‌ جمعه شهرستان در ستاد کنگره ۸۰۰۰شهید استان همدان با لوح ارزشمند کنگره شهدا قدردانی و تشکر کرد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار