آخرین اخبار

3. آذر 1402 - 16:24   |   کد مطلب: 27467
امام جمعه شهرستان فامنین گفت : ضمن عرض تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از بسیجیان و سپاهیان شهرستان فامنين، در این هفته برنامه‌های موثر و اثر گذار در سطح شهرستان برگزار شده و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه شهرستان فامنین ضمن تبریک هفته بسیج و با تکیه به آیات قرآن‌ گفت: انسان با توکل به خدا و قرآن هیچ موقع ضعیف نمی‌شود، پس بسیجی با توکل بر خدا هیچ موقع از دشمن نمی‌هراسد و همیشه قوی هست، چرا نگاه، نگاه توحیدی هست و غیر از این باشد آمریکای جنایت کار بزرگ دیده مي‌شود.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب مسیر را برای ما همواره ساخته است، چرا که اگر در غفلت باشیم و فاصله بگیریم از رهبری، دشمن بزرگ دیده شده و ترسناک می‌شود، پس بسیجی هیچ موقع عقب نیستاده و تفکر بسیجی اجازه خضوع در مقابل دشمن را اجازه نمی‌دهد و مبانی فکری دشمن را باطل و خط بطلان می‌کشد.

وی تصریح کرد: بسیجی با فطرت‌ خود می‌تواند بیگانگان را از خواب غفلت بیدار کند، چرا کشورهای همسایه که در خواب غفلت بودند بیدار شدند و در مقابل ایران دست دوستی دراز کردند.

غفاری با اشاره به طوفان الاقصی گفت: مدرسه مقتدر غزه درس صبر و مقاومت و شکر را در مقابل دشمن به ما می‌دهند، تفکر مادی گرایی محض را به چالش کشید و دست دشمن را برای دنیا رو کرد، درس غزه و طوفان الاقصی فرهنگی و آموزه‌های دینی است.

طوفان الاقصی استکبارجهانی را به زانو درآورد و حماس گروه‌های مقاومت در کنار هم برای ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی متحد شدند.

طوفان الاقصی نظریاتی رایج علوم سیاسی و دانشگاه های نظامی دنیا را تحت تاثیر قرار داد، صرف میلیارد ها دلار هزینه های درسی و به ریخت، شکست آنها غیر قابل ترمیم است.

وحدت و انسجام در بين گروه های حماس و مقاومت باعث ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی منحوس اسرائیل خواهد بود.

در پایان با اشاره به ایام فاطمیه، آماده شدن برای عزاداری این واقعه تاریخی را خواستار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار