آخرین اخبار

2. آذر 1402 - 22:28   |   کد مطلب: 27465
مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، مقاومت، ایثار  و شهادت» در گلزار شهدای شهر فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین، مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با چهارمين روز از هفته مبارک بسیج به نام «بسیج، مقاومت، ایثار  و شهادت» در گلزار شهدای شهر  فامنین با حضور امام جمعه محترم فامنین، فرمانده سپاه شهرستان، معاونان فرماندار، فرماندهی و جانشین انتظامی، روسای ادارات و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

هادی ربانی ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهرستان  افزود:  هدف از حصور در مزار شهدا و عطر افشانی قبور مطهر  شهدا این است که ما خدمتگزاران بار دیگر با آرمان‌های این عزیزان بیعت کنیم.

ربانی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب می‌شود که انسان بدون نگاه به جنبه‌ مادی، کاری را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با دعوت از خانواده‌های شهیدان،لوح سرو تقدیم و از آنها قدردانی می شود.

امام جمعه شهرستان فامنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در ادامه مراسم عطر افشانی تصریح کرد: دولت خدمتگزار با توکل به خدا، با نیت خدایی برای اداره کشور در عرصه ریاست جمهوری با جهاد تبیین در بین کشورهای منطقه توانسته اهداف دشمن را در منطقه رو به زوال ببرد.

نماینده ولی فقیه در فامنین بیان داشت: برای رضای خدا کار کردن و  خدمت به مردم محبت خدا را همراه دارد. چرا که حماس و جبهه مقاومت با ایستادگی در مقابل نیروهای غاصب رژیم صهیونیستی توانست دشمن را به زانو درآورد و این عنایت خدای متعال است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین و پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی رحمت الله علیه و برکت خون شهدای گرانقدر این کشور به ثمر رسیده و انشالله با عنایت خدا و رهبر معظم انقلاب، این پرچم را به دست امام زمان (عج) تحویل دهیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار