آخرین اخبار

1. آذر 1402 - 12:59   |   کد مطلب: 27460
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در این جلسه گفت: بهترین عملکرد در ۴ ماهه اخیر در شهرستان های استان مربوط به رئيس‌ اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان فامنین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《آوای فامنین》خانم مهندس آروانه در جلسه شورای مهارت و فنی و حرفه‌ای شهرستان فامنین افزود: برنامه ریزی‌های آموزشی اولویت اول استان و شهرستان و هدف افزایش مهارت و ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: حمایت‌های دستگاه‌های شهرستان از آموزش‌های مهارتی در راستای اشتغال است و فنی و حرفه‌ای در ۱۷ گروه هدف فعالیت می‌کند و خود در حوزه افزایش اشتغال بسیار تأثیرگذار است.

محمد نگینی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز در این جلسه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه آموزش پرداخت و گفت: در شهرستان ۱۷۹۲۱۹ نفر ساعت دوره آموزشی دولتی در قسمت های مختلف به تعداد ۳۱۴ نفر کارآموز مرد و ۴۶۸ نفر کارآموز خانم انجام شده است.

وی افزود: تعهد تکلیفی سالانه شهرستان جهت برگزاری دوره های آموزشی ۱۱۷ هزار نفر ساعت بوده است که تعداد ۱۷۹۲۱۹ نفر ساعت برگزار شده است.

وی ادامه داد: در برگزاری دوره های آموزش در ۷ ماه اول سال اداره فنی و حرفه ای شهرستان فامنین در بین شهرستان های استان حائز رتبه اول شده است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار