آخرین اخبار

30. آبان 1402 - 15:14   |   کد مطلب: 27452
فرماندار فامنین گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی بن‌بست شکن، پیش‌برنده و پیشرونده است و جامعه ما به این تفکر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، فرماندار فامنین در دیدار و گفتگوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و هیأت همراه به مناسبت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج و تشکر از حضور و فعالیت های انجام شده در شهرستان، افزود: بسیج یادگار امام(ره) است و در بدو تأسیس کسی نمی‌دانست بسیج به این عظمت خواهد رسید که در همه امور کمک حال مردم باشد.

سید روح‌الله حسینی ادامه داد: دست استکبار در دنیا رو شده است و یکی از ابزارهای صدور انقلاب همین تفکر بسیجی است و این را ما به عینه شاهد هستیم و اینک شعارهایی که در آغاز انقلاب در کشور سر داده می شد، مشابه آن را در سرزمین های دور دست می‌شنویم.

فرماندار فامنین اظهار داشت: جامعه ما به تفکر و فرهنگ بسیجی نیاز دارد چرا که بن بست شکن است و پیش‌برنده و پیشرونده می باشد.

حسینی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خوب فرمودند؛ در حوادث گوناگون در کشور کسی که برای انقلاب سینه سپر می‌کند بسیج است و امام راحل(ره) فرمودند؛ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک بسیجی افتخار می کنیم که کاری برای بسیج انجام دهیم.

شایان ذکر است هادی ربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در ابتدای این ديدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: همه ادارات شهرستان با وجود فرماندار انقلابی و بسیجی شهرستان در راستای خدمت به مردم در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در شهرستان فامنین انتظارات دولت مردمی با وجود فرماندار انقلابی در شهرستان تحقق یافته و همه ما مدیون خون شهدا و خانواده های ایثارگران شهرستان فامنین هستیم.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار