آخرین اخبار

30. آبان 1402 - 14:07   |   کد مطلب: 27451
فرماندار فامنین با یادآوری نقش حضرت زینب(س) در کربلا گفت: حضرت زینب(س) استاد مدیریت بحران بودند و فاجعه را به خوبی مدیریت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، فرماندار فامنین در مراسم تقدیر از پرستاران شهرستان فامنین که در محل سالن جلسات بیمارستان امام حسن(ع) فامنین برگزار شد، افزود: حضرت زینب کبری (س) در حادثه کربلا رفتاری از خود نشان دادند که درس و الگوی بزرگی برای زندگی تمام بانوان است.

سید روح‌الله حسینی افزود: نام زینب به معنای زینت پدر نامی است که نبی مکرم اسلام(ص) به ایشان دادند و ایشان در زمان حیات حضرت امیر‌المؤمنین(ع) و اما حسن مجتبی(ع) کلاس های پرشور تفسیر قرآن برگزار می‌کرد و باعث مباهات بود.

وی تصریح کرد: ایشان استاد مدیریت بحران بودند و در کنار مباحث معنوی که حاکم بود یک لشگر به ظاهر شکست خورده که مردان آنها را کشته اند در آن شرایط سخت با آن تربیت بی نظیری که در محضر امام اتفاق افتاده بود به بهترین شکل فاجعه را مدیریت می کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: رسالت امام حسین(ع) با مدیریت حضرت زینب(س) کامل شد والا دشمنان هر کاری انجام دادند تا این رسالت کامل نشود و از کربلا خارج نشود

وی اظهار داشت: حضرت زینب(س) از ارزش‌ها ذره ای عقب نشینی نکردند و این بانوی صبور و ایثارگر تا آخرین لحظه در پای ارزش‌ها ایستادند.

فرماندار فامنین بیان داشت: انتخاب روز میلاد این بانوی بزرگ به عنوان روز پرستار مصداق خوبی دارد و این روز را به پرستاران خدوم و حاضر در صحنه تبریک می گویم.

حسینی عنوان کرد: در لحظاتی که برادر از برادر فرار می کند این پرستاران با جانفشانی و ایثارگری بر بالین بیماران حضور می یافتند و چه زیبا بود عنوان زیبای شهدای عرصه سلامت که این مدال افتخار برای تعدادی از پرستاران این مرز و بوم توفیق شد.

وی اضافه کرد: تلاش پرستاران به صورت شبانه روزی است و از زحمات شبانه روزی پرستاران شهرستان تشکر می کنیم

فرماندار فامنین همچنین با یادآوری حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و محکومیت این جنایت از پرستارانی که در این ایام زیر بمباران رژیم صهیونیستی در غزه قرار دارند، یاد کرد.

در انتهای این برنامه از پرستاران شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار