آخرین اخبار

29. آبان 1402 - 14:26   |   کد مطلب: 27440
مراسم دیدار نخبگان و اقشار بسیج با نماینده ولی فقیه شهرستان فامنین با حضور مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و خوش آمد گویی خدمت نخبگان و اقشار بسیجی و مسئولين شهرستانی گفت: بسیج به معنای واقعی کلمه حضرت زینب کبری سلام الله علیها و نقش برجسته ایشان در تاریخ اسلام است.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت: کلام ماندگار از وجود نازنین زینب کبری سلام الله علیها ورود به کوفه و خط بطلان به اهداف یزیدیان این بود؛ ما به جز زیبایی در کربلا چیزی ندیدم، این جمله یعنی امید و روحیه را دل اسرا زنده کردند.

غفاری ضمن تاکید بر داشتن روحیه در بین بسیجیان از نخبگان و اقشار بسیجی خواست تا صبور و مقاوم در برابر ناملایمات در مسیر رسیدن به فرامین الهی و دستورات ولی فقیه باشد.

وی عنوان کرد: بسیج نماد شجاعت و از خود گذشتگی در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های جهادی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سلامت و ...است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در بین افراد جامعه باعث تضعیف دشمنان خارجی و داخلی‌می‌شود که شروع به ترویج امیال شیطانی خود کرده و مشارکت مردم در انتخابات را زیر سوال می‌برند.

شایان ذکر است فرمانده سپاه شهرستان فامنین در این دیدار از ۸۶ عنوان برنامه که در هفته بسیج تحت عناوین فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی مقرر شده، خبر داد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار