آخرین اخبار

28. آبان 1402 - 11:01   |   کد مطلب: 27431
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق با کشف بیش از نیم تن انواع موادمخدر در استان خبر داد و گفت: در این درگیری‌های مسلحانه هفت قاچاقچی موادفیونی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، سردار "دوستعلی جلیلیان" روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق که قصد انتقال محموله های مواد مخدر از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام در ۴۸ ساعت گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیرهای فرعی شهرستان‌های ایرانشهر، نیمروز و زاهدان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان‌ها با درگیری‌های مسلحانه هفت سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز متوقف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۵۰۹ کیلوگرم انواع موادمخدر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و یک دستگاه بی سیم دستی را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار