آخرین اخبار

26. آبان 1402 - 14:46   |   کد مطلب: 27419
نماینده ولی فقیه در شهرستان فامنین گفت: معجزه طوفان الاقصی ضربه غیر قابل ترمیم به هفت سازمان اطلاعاتی و جاسوسی برای امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کردند، وارد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین حجت الاسلام والمسلمین غفاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: کودکان‌کشی در رژیم صهیونیستی خاصیت انسان‌های متکبر است که حق را نمی‌پذیرند،  جبهه مقاومت چشم اسکتبار جهانی را بوسیله عملیات بزرگ طوفان الاقصی کور کرد.

وی افزود: معجزه الاقصی ضربه غیر قابل ترمیم به هفت سازمان اطلاعاتی و جاسوسی برای امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کردند، وارد کرد.

وی بیان داشت: هفت سازمان اطلاعاتی و جاسوسی که برای بقای رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند اشاره کرد عبارتند از :
اول: موساد
دوم: ساواک یا شمبت
سوم: اوان
چهارم: سازمان خودگردان فلسطین
پنجم: سازمان خودگردان مصر
ششم: بیرون مرزی آمریکا سیا،
سرویس اطلاعاتی مخفی انگلیس، بود.

وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: جایگاه بسیج جایگاه ویژه‌ای است، مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج به معنای حضور  و آمادگی در همان نقطه‌ای است در اسلام قرآن و امام زمان علیه السلام و انقلاب مقدس نیاز بدانند ورود پیدا می‌کند، با بی نامی، بسیج یک اندیشه و تفکر است.

بسیج هر کاری انجام می‌دهد برای خداست انشالله مدال بسیجی بر گردن ما آویخته باشد.

غفاری امام جمعه فامنین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به مدافعان سلامت و پرستاران تبریک و شاد باش عرض کرد و از مردم برای تجمع روز شنبه علیه رژیم صهیونیستی و کودک کش دعوت کرد.

انتهای خبر /ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار