آخرین اخبار

22. آبان 1402 - 14:25   |   کد مطلب: 27400
دومین جلسه هماهنگی اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون در شهرستان فامنین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی《 آوای فامنین》دومین جلسه هماهنگی اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون در روز دوشنبه 22 آبان ماه با حضور دکتر مفرح ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین در سالن جلسات مرکز بهداشت فامنین برگزار شد.

درابتدا جلسه دکتر مفرح ذات با تاکید ویژه بر اهمیت این طرح خواهان تعامل همه جانبه کلیه واحدهای فنی و پشتیبانی به منظور اجرای بهنگام طرح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین همچنین دقت و صحت ارائه خدمت به مردم را بسیار مهم برشمرد و افزود : با توجه به اینکه داده‌های بدست آمده در پایان طرح مبنای بسیاری از تحلیل‌ها قرار خواهد گرفت و ارائه استاندارد خدمات نباید فدای سرعت اجرای طرح شود و باید هر دو مقوله به موازات هم مورد نظر قرار گیرد.

در ادامه جلسه میرزایی مسئول واحد مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت شهرستان در خصوص ضرورت اجرای طرح همچنین تعامل کلیه واحدها و کمیته‌ها ذیل کمیته راهبری مطالبی عنوان کرد.

شایان ذکر است پویش ملی غربالگری دیابت و فشاری خون بالا از ۲۰ آبان ۱۴۰۲ شروع شده و انتظار میرود ۱۰۰% جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان از نظر پرفشاری خون و ۱۰۰% جمعیت بالای ۴۰ سال شهرستان از نظر ابتلا به دیابت یا پیش دیابت غربالگری شوند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار