آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 16:35   |   کد مطلب: 27374
مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان همدان گفت: ارائه کارگروه‌ها از نقاط عطف بسیج در مجمع و عالی ترین نهاد برای برون رفت از مسائل و مشکلات نظام و مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی《آوای فامنین》در اجلاسیه و مجمع کارگروه‌های شهرستان مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان گفت:
ارائه کارگروه‌های بسیار فنی و مناسب در شهرستان فامنین یکی از نقاط عطف این مجمع بود.
همه موضوعات مطرح شده در شهرستان مبتلابه بوده و عالی ترین نهاد به جهت برون رفت از مسائل و مشکلات مردم بسیج و امکانات آن است.

احد امیری اظهارداشت: در خصوص کارگروه‌ سلامت و خانواده زمین خدا تشنه حضور فرزندانی می‌باشد که آینده اسلام را رغم خواهند زد.

وی افزود: اتفاقات دیگری نیز در جهان اسلام در حال وقوع است و پی در پی شاهد فتوحات در این میدان عظیم هستیم، امانتدار به وعده خدا در خصوص بیت المقدس که در حال تحقق باشیم.

وی تصریح کرد: امروز هیمنه اسرائیل بهم ریخته است، امروز هولوکاست واقعی در حال وقوع است، دو اتفاق مهم در جهان و در کانون خبرگزاری‌ها و عالم خبر جانفشانی عملیات ترکیبی در این مناطق در حال انجام است و تمرکز روی آنها می‌باشد.

وی ادامه داد: غزه یک میدان بزرگ و محصور به دیوارهای با ارتفاع ۱۰ متر و پای دیوارها میدان مین ترکیبی و بعد از آن سیم‌های خاردار وصل به برق فشارقوی،...قرار دارد.

در پایین وی گفت: ضمن سفارش روایتگران جاعل در بین ما بوده و از جنس ما می‌باشند تا طعم لذت را در کان مردم تلخ می‌کنند و ما باید مواظب اینها باشیم.

در پایان هر یک از کارگروه‌ها مجمع اقتصاد و زیر بیانی، سلامت و بهداشت، زنان و خانواده، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کارگروه شهرستان مطالبی بیان نمودند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار