آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 15:43   |   کد مطلب: 27372
تحویل و تجهیز مدرسه نوساز روستای اکله و آغاز بهره برداری فرماندار فامنین: با پیگیری ‌های انجام شده، مدرسه نوساز روستای اکله از سوی اداره کل نوسازی مدارس تحویل آموزش و پرورش شهرستان شد و با تجهیز این مدرسه به میز و صندلی و سایر امکانات، توسط آموزش و پرورش شهرستان فعالیت آموزشی آن با استقرار دانش آموزان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی《 آوای فامنین》سید روح‌الله حسینی در بازدید از آموزشگاه نوساز ابتدایی روستای اکله قبل از تحویل به آموزش و پرورش گفت: باید امکانات لازم را برای تحصیل هرچه بهتر دانش‌آموزان در مدارس آماده کنیم و با قید فوریت در ساختمان جدید مستقر شوند.

سید روح‌الله حسینی افزود: دانش آموزان نور چشمان ما و آینده سازان این کشور هستند.

وی ادامه داد: راه ساختن ایران قوی اتکا به دانش و علم همراه با معنویت است.

فرماندار تصریح کرد: دانش تهی از تربیت و تقوی انسان‌ها را با دردسر و مشکل مواجه می‌کند و آنچه در راستای کمال انسانی است توجه به دانش و علم همراه با معنویت و پرهیزکاری است.

حسینی خاطرنشان کرد: قرارگرفتن پرورش در کنار آموزش تزئینی نیست و پرورش از آموزش در فرهنگ ما با اهمیت‌تر است.

وی اضافه کرد: در آموزش باید به نیازهای روز و وضعیت اشتغال توجه شود و مهارت‌آموزی اصل باشد.

فرماندار اظهار داشت: دسترسی به اماکن آموزشی در روستاها بهتر شده است و باید در این زمینه باز هم کار شود زیرا به ماندگاری روستائیان در روستا کمک زیادی می کند و به عدالت آموزشی نزدیکتر است.

همچنین سید روح‌الله حسینی در این بازدید با شورای روستا و مدیر آموزشگاه و در خصوص موضوعات مختلف از جمله استقرار دانش‌آموزان در مدرسه جدید که احداث شده است، گفت‌وگو کرد.

شایان ذکر است پیش از این مشکلات این مدرسه توسط دهیار و شورای روستا در برنامه ارتباط مردمی فرماندار به همراه مدیران شهرستان در این روستا در روز دوشنبه ۸ آبان مطرح شده بود که مصوبات آن جلسه هم اکنون به نتیجه رسیده است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار