آخرین اخبار

15. آبان 1402 - 11:30   |   کد مطلب: 27366
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان:
تعیین تکلیف طرح جامع ترافیک، نیازمند تشکیل جلسه استانداری است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: از استاندار درخواست داریم هر چه سریع‌تر جلسه تعیین تکلیف طرح جامع ترافیک شهر را تشکیل داده و در این حوزه تصمیم کارشناسی اتحاد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید در جلسه صحن علنی شورا با تقدیر از حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: مردم صحنه‌های زیبایی را در استکبارستیزی خلق کردند.

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن طرح جامع ترافیک همدان، گفت: جلسات پایانی باید در استانداری تشکیل شده و این مهم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: کار کارشناسی در تهیه طرح جامع ترافیک شهر انجام شده است.

کاوسی‌امید مطالبه مردمی در بحث ترافیک را انجام همه کارها در این حوزه بر اساس یک نقشه راه دانست و افزود: از استاندار درخواست داریم هر چه سریع‌تر جلسه مربوطه را تشکیل داده و در این حوزه تصمیم کارشناسی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: مطالبه ما عدم توجه به تصمیمات غیرکارشناسی و بر اساس علاقه مندی برخی است تا با تصمیم کارشناسی اقدامی موثر در این حوزه رقم زده شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان ادامه داد: زمان دقیقی به منظور برگزاری این جلسه تعیین و موضوع طرح جامع ترافیک شهر به نتیجه برسد.

 

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار