آخرین اخبار

14. آبان 1402 - 13:51   |   کد مطلب: 27359
فرمانده سپاه شهرستان فامنین:
در هفته بسیج تعداد ۸۸ برنامه برگزار خواهد شد
فرمانده سپاه شهرستان فامنین گفت: در هفته بسیج ۸۸ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و سیاسی در شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی 《آوای فامنین》 در گفتگو با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین گفت: در هفته بسیج در شهرستان تعداد ۸۸ برنامه مختلف فرهنگی و سیاسی در شهرستان برگزار خواهد شد.

هادی ربانی اظهار داشت: مدیران شهرستان با تفکر و فرهنگ بسیجی در شهرستان در حال خدمت به مردم می‌باشند و نمونه بارز این عزت دیروز در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی را شاهد بودیم.

وی بیان داشت: بسیج در همه قشرها وجود دارد و بسیجی بودن فقط لباس، شکل و قیافه نیست و بلکه تفکر می‌باشد که باید عملکردهای ما را بسازد.

وی عنوان کرد: در این هفته تعداد ۸۸ برنامه از جمله مهمترین این برنامه‌ها ویژه برنامه تلویزیونی بسیج در ایام هفته بسیج از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد، دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه شهرستان، برنامه‌های فرهنگی حماسه حضور بسیجیان در مصلی نمازجمعه شهرستان فامنین، مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه کتاب و عکس، مسابقات ورزشی دربین پایگاه‌های مقاومت، دانش‌آموزان، تجمع دختران حاج قاسم، افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی برگزاری يادواره‌های خانگی و نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، دلجویی از محرومین و مددکاران و غیره برگزار می‌شود.

وی گفت: در همه پایگاه‌های مقاومت و اقشار یازده گانه بسیج شهرستان در هفته بسیج یک برنامه شاخص برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار