آخرین اخبار

13. آبان 1402 - 15:58   |   کد مطلب: 27356
امام جمعه شهرستان فامنین در روز ۱۳ آبان:
مرگ بر آمریکا، شعاری برخواسته از منطق و عقلانیت
نماینده ولی فقیه در شهرستان فامنین گفت: مرگ بر آمریکا، شعاری برخواسته از احساسات و منطق و عقلانیت و اعلام برائت سیاست‌های شیطانی آمریکا می‌باشد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» امام جمعه شهرستان فامنین به مناسبت روز ۱۳ آبان در جمع پرشور دانش آموزان و اجتماع مردم گفت: چرا مرک بر آمریکا می‌گوییم، فلسفه این شعار چیست، در ایران جرات نگاه چپ به مستشاران آمریکایی نبود و حتی هیچ یک از محاکم قضایی اجازه محاکمه نیروهای آمریکایی را نداشتند و این جایگاه ما بود، آنها قبل از انقلاب هم ملت ایران را تحریم می‌کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین غفاری اظهار داشت: تحریم دارویی، پزشکی و بانکی و حتی نظامی که توسط آمریکا انجام می‌شد. ولی نتیجه این تحریم‌ها این شد که دانش آموزان نخبگان و صاحبان علم، فکر و اندیشه درخشیدند و کشور ایران در عرصه صنعت و اسلحه‌سازی روبه پیشرفت است و در عرصه نظامی حرفی برای گفتن دارد، تولید ناوشکن، رادار و زیردریایی در ایران و خودکفایی در تولید موشک و پهپاد از اثرات آن تحریم بود.

 

وی عنوان کرد: شکوفایی علمی ایران در سایه تحریم‌ها و در عرصه‌های مختلف و تهدیدها را تبدیل به فرصت کردیم. کسب رتبه چهارم جهان در نانو تکنولوژی و قرار گرفتن در رتبه پنجم جهان در سدسازی که ما در سایه تحریم به دست آوردیم. نمونه‌ای از خیانت آمریکایی‌ها بمباران هیروشیما و ناکازاکی بود، از جنایات آمریکا مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران که ۲۹۰ نفر از مسافران جان خود را از دست دادند. کشتن ۱۵۰۰ آواره فلسطینی در اردوگاه‌های صبرا و شکیرا که ما این روزها فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: تزویر آمریکایی که داعش را در عراق تاسیس و آموزش داد و در به کشورهای سوریه و عراق فرستاد تا به کشتار پرداخت و نفت آنها رابه غارت برد و تاسیس طالبان در افغانستان و به بهانه از بین‌بردن طالبان به افغانستان حمله کرد و کلیه دارایی‌های آنها را از آنها گرفت پس مرگ بر آمریکا می‌گوییم.

 

شایان ذکر است: سخنرانی سید مقاومت که ترکیبی از عقلانیت، حماسه و اقتدار بود و نکته‌ای که قابل توجه در سخنرانی این که موشک‌های جبهه مقاومت جهت‌دهی به طرف آمریکا می‌باشد و پایگاه‌های آمریکا به حول و قوه الهی با حضور جبهه مقاومت زیر موشک‌های جبهه مقاومت در امان نخواهد بود.

 

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار