آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 21:56   |   کد مطلب: 27354
شورای فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین: رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین با صدور پیامی از مردم و کارکنان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.
 

 در متن این پیام آمده است: روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است، مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است: رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

 ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم، از عموم مردم و کارکنان ، برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای خبر/ ح
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار