آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 17:22   |   کد مطلب: 27351
فرماندار فامنین در دیدار چهره به چهره در برنامه ارتباط مردمی با بررسی مشکلات و مسائل مردم با حضور در نماز جمعه به گفتگو با مردم و پاسخگویی به آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» فرماندار شهرستان در مصلی نماز جمعه فامنین با بررسی مشکلات مردم گفت: با تاکیدات رئیس‌جمهور انقلابی و استاندار جهادی برنامه ارتباط مردمی در دولت سیزدهم توسط تمام مدیران شهرستان اجرا می‌شود و مدیران در بین مردم و در دسترس آنها هستند.

سید روح الله حسینی ادامه داد: درشهرستان فامنین حضور در روستاها، مساجد شهر و روستا و دیدار و ارتباط با مردم برنامه‌ریزی شده و ثمرات خوبی داشته است. در این برنامه‌ها حل مسأله بسیار اهمیت دارد و مدیران باید بتوانند با استفاده از اختیارات و در چارچوب قانون مسائل مطرح شده از سوی مردم را حل کنند.

وی تصریح کرد: نوع برخورد و چگونگی اقدام مدیران در ارتباط با مسائل مردم توسط فرمانداری ارزیابی می‌شود. در ارزیابی عملکرد مدیران چگونگی اقدام آنها در ارتباط مردمی و میزان توفیق در حل مسائل مردم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

فرماندار اظهار داشت: در راستای ارتباط مستقیم با مردم هر هفته تعدادی از مسئولین در نماز جمعه حاضر و پاسخگوی مسائل مربوط به شهرستان می شوند. شایان ذکر است رؤسای ادارات توزیع برق، تأمین اجتماعی و معاون اداره آب و فاضلاب شهرستان این هفته در برنامه ارتباط مردمی پاسخگوی شهروندان بودند.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار