آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 16:58   |   کد مطلب: 27349
امام جمعه شهرستان فامنین گفت: ۱۳ آبان روز بیداری ملت‌های ستمدیده جهان اسلام، ثمره انقلاب‌ اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین در گفتگو با نماینده ولی فقیه شهرستان فامنین گفت: بیداری مقاومت و غبار روبی ملت‌های ستمدیده جهان، نشان از تفکر مقاومت رهبر انقلاب و امام راحل است.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری بیان داشت: برکت تفکر مقاومت، امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب است که موج نفرت جهانی را از رژیم کودک‌کش اسرائیل راه انداخته است. در بین مسلمانان موجب اعتراض و تجمع ملت‌های غربی در مرکز کشور های آمریکا و اروپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: زنگ مقاومت در روز ۱۳ آبان نواخته می‌شود؛ این زنگ همان موج آگاهی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

وی عنوان کرد: هر کس ظلم و ستم آمریکا خونخوار و رژیم کودک‌کش را بپذیرد درزیر لگدهای آنان پای مال خواهدشد. پس نگاه سطحی به طوفان الاقصی و مقاومت اشتباه بوده و حمله حماس یک نگرش کلان شمرده می‌شود.
مقاومت فلسطین ستودنی است چرا اگر حمایت آمریکا نبود، صهیونست ها در عرض چند روز فلج و از پا می‌افتاد اما مردم شریف و غیور فلسطین و غزه با مقاومت خود، نقاب فریب‌بنده و به ناحق حقوق بشر مدعی دروغین از چهره آمریکای خونخوار و اسرائیل کودک کش افتاد و این همان ادامه تفکر مقاومت بزرگ برای جهان بود.

وی افزود: مقاومت را در چهار عرصه می‌توان دید، عرصه‌های مقاومت به ترتیب: مقاومت نظامی، مقاومت سیاسی، مقاومت اقتصادی و فرهنگی است.

وی گفت: عوامل ایجاد مقاومت در کشور را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:
۱-تقویت ارکان کشور
۲-حضور مردم در صحنه
۳- عمل به دستورات دین و قرآن
۴-شجاعت در مسئولین و مردم
۵-وجود رهبری حکیم و آگاه
۶-هویت ملی و اعتقاد مردم.

وی ادامه داد: روز 13 آبان، روز دانش‌آموز و استکبارستیزی، با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه با اراده قوی در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار