آخرین اخبار

9. آبان 1402 - 20:22   |   کد مطلب: 27341
فرماندار شهرستان فامنین گفت: روز ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای استکبار ستیزی با کشور آمریکای خونخوار و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در گفتگو با سید روح‌الله حسینی در هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن مهم روز 13 آبان افزود: برای استوار نگه داشتن پرچم انقلاب 36 هزار دانش آموز خون خود را فدا کرده‌اند و باید این راه ادامه دار باشد.

 

فرماندار فامنین اظهار داشت: حرکت غیر انسانی و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی محکوم است چرا که برای بقای خود دست به نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین می‌زند.

 

وی اضافه کرد: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و یادآور ۳ اتفاق مهم است که هر کدام از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است.

حسینی عنوان کرد: هر سه اتفاق باید برای مردم تبیین شود که چرا امام راحل در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید می شوند و ده ها نفر از دانش آموزان این مرز و بوم در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط رژیم شاهنشاهی به خاک و خون کشیده و به شهادت می رسند و در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب بی نظیر بود.

 

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: توجه به موضوع روز ۱۳ آبان امسال بیش از گذشته ارزشمند است و با توجه به‌ شرایط موجود ضرورت دارد تا با نگاه عمیق به سمت آن برویم و باشکوه برگزار کنیم.

 

حسینی بیان داشت: روز ۱۳ آبان امسال باید روز شعار مرگ بر اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایکار، باشکوه و دشمن‌شکن باشد و زمینه را برای حضور حداکثری دانش آموزان و مردم فراهم ساخت تا این راهپیمائی توسط آحاد مختلف مردم و بانوان شهرستان در این روز پررنگ تر باشد.

وی درپایان تصریح کرد: با نگاه ویژه به مردم ولایت مدار و فرهنگی شهرستان نسبت به رشد و تعالی که در حال رخ دادن است، شاهد پیشرفت چشم‌گیری در این شهرستان خواهیم بود.

 انتهای خبر/ح
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار