آخرین اخبار

9. آبان 1402 - 17:42   |   کد مطلب: 27339
معاون سیاسی_امنیتی فرماندار فامنین گفت: صیانت از دارایی های نرم و دفاع در برابر جنگ ترکیبی اصول پدافند غیرعامل در حوزه جنگ نوین دشمن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین معاون سیاسی_امنیتی فرماندار فامنین گفت: با عرض تبریک هفته پدافند غیرعامل و نکوداشت آن به دانش آموزان مدرسه دخترانه سمیه، توفیق روزافزون در راستای خدمت به مردم عزیز بخصوص فرهنگ سازی در زمینه بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در حوزه دفاع نوین، تهدیدها و مخاطره های ناشی از فناوری های جدید دشمن را از خداوند متعال خواستارم.

آقای نظام اسلامی با بیان اینکه دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در دهه های اخیر شروع به ضربه زدن به زیر ساختارهای مذهبی و خانوادگی مردم عزیز و کشور اسلامی کرده است، گفت: شما خواهران و دختران دینی هستید که با سلاح ایمان و آگاهی و صیانت از دارایی های نرم و دفاع در برابر جنگ ترکیبی، دست دشمن را در فضای مجازی و حقیقی خوانده و از عفاف و حجاب خود در برابر دشمنان کشور عزیزمان مراقبت می کنید.

وی افزود: دشمن در صددِ استحاله فرهنگی و دینی کشور ما در بسترهای مجازی با تبلیغات دروغین خود شروع به جنگ در مقابل دین اسلام و مقدسات کرده است. ما دانش آموزان با استفاده از فرامین ولایت فقیه با بیدارکردن و آگاه ساختن از خواب غفلت برخی از مردم دست دشمنان اسلام از جمله آمریکای خونخوار و رژیم منحوس صهیونیستی را خوانده و در برابر ظلم ایستادگی میکنیم.

وی ادامه: دشمن با تحت تاثیر قرار دادن و القا افکار منفی، سعی بر تضعیف روحیه دینی و مذهبی ما داشت که با آگاهی و بصیرت رهبر معظم انقلاب در این جنگ هم شکست خورد تا بار دیگر به قدرت لایزال ایران عزیز پی ببرد.

معاون فرماندار شهرستان فامنین با ابراز همدردی با مردم فلسطین و غزه گفت: خون شهدای حماس، کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم این سرزمین پای مال نخواهد شد و همانگونه که رهبر فرزانه ما فرمودند: اسرائیل رو به افول است، دیری نخواهد شد که از صحنه روزگار محو خواهد شود.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار